• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Broderskab

TinaDianaNielsen

New Member
Hej jeg vil lige høre hvor mange der syntes vi godt kunne være flere i et Broderskab istedet for kun 25 medlemmer jeg er leder i Danske byer men mangler som tider at vi kan være flere i et Broderskab måske 50 i stedet for venlig hilsen Tina
 

Eltina

Active Member
Hvis der skal være dobbelt så mange i et BS, må du nok forvente at der skal det dobbelt til i spiret og turneringerne.
I spiret for at få guld, er jo at alle 25 profiler tager 53-54 point. Og tager nogle mere kan andre tage mindre.
i turneringen er 10 kister = 40.000 point / 25 profiler = 1600 point til hver.
så hvis der skal være dobbelt så mange profiler vil innogames også fordoble, og så kan det blive svært for de BS der ikke er så mange i At få 10 kister i turneringen.

Så jeg har det fint med 25 profiler, ind i mellem kunne vi godt være et par stykker mere, men man kan have et aspirant BS til dem der ikke er så aktive.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi lytter altid gerne til forslag - Men jeg har også fået et forslag ind via en anden kanal, som gik på at man kunne sænke størrelsen fordi det var svært at finde medlemmer. Så jeg lytter gerne til flere input om det emne.
 

Eragon

Well-Known Member
Man kunne også gøre sådan at broderskaberne kan indgå i en alliance, så de kan handle indbyrdes og sende alliance beskeder på sammen måde som der kan sendes broderskabs beskeder :)
 

Darla

Active Member
kan det ikke laves sådant at man kan have ansøgere selv om er 25 medlemmer? Pludselig er 1 eller 2 væk og så skal man ud og finde dem igen..de der var interesseret.. så hvorfor kan man ikke have flere aspiranter??
 

Silvertoe

Member
kan det ikke laves sådant at man kan have ansøgere selv om er 25 medlemmer? Pludselig er 1 eller 2 væk og så skal man ud og finde dem igen..de der var interesseret.. så hvorfor kan man ikke have flere aspiranter??
Det ville jo så kræve, at man kan lægge billet ind i et andet broderskab end det man rent faktisk tilhører. Hvilket også kunne være en mulighed.
 

Darla

Active Member
Det er som det er nu..svært at vide hvem der er interesseret i et skifte.. hvis man havde mulighed for at ansøge et andet..selvom man var i et, jaså kunne man jo starte en samtale op fra det
 

Sputnik

Active Member
Det ville nok være bedst hvis man tog det mere roligt og ikke gik efter at tænke,
*vi skal have maks antal højt aktive i vores klan altid / vi skal bare være flest altid / vi skal bare være den bedste altid.*
Blev der 50 i en klan ville det være de færreste der ved hvem der er hvem, men være det mest perfekte for en der har op til 50 VP-byer til at snyde med...

Her syntes jeg der skal tænkes før der handles.
.
 
Top