• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Broderskabets Eventyr - Et par forslag til ændringer

DeletedUser461

Guest
1) Lad de to Opgave-Givere være uafhængige af hinanden, således at man kan have den samme quest to gange; selvfølgelig ikke sådan forstået at man kan få to emblemer for at løse én opgave, men sådan at når ene er "fyldt op" fortsætter man med at fylde den næste op.

2) Når man har klikket på knappen for at gå videre fra runde tre til "Hullet" så forsvinder muligheden for fortsat at lave emblemer, man ikke kan bruge til noget; fx skal man ikke bruge mønt-emblemet i "Hullet" så når man er nået detil, ville det være ét af de emblemer, der ikke længere ville være tilgængeligt.
 

Eragon

Well-Known Member
For at undgå alle de klik med musen, og undgå evt musseskader, kunne det så ikke laves sådan, at når man klikker på opgave billedet, så kommer der en lille menu op, hvor vi kan vælge hvilken opgave vi ønsker (på samme måde som fx i værkstedet, her er der 6 muligheder vi kan vælge).
 

DeletedUser560

Guest
Tillad også mig at komme med et forslag.

Det kunne være fedt, hvis man under eventyret, kunne se hvad alle producerer. Og hvad der er på lager hos andre klanmedlemmer, eller på et fælles lager.
 

DeletedUser

Guest
Tillad også mig at komme med et forslag.

Det kunne være fedt, hvis man under eventyret, kunne se hvad alle producerer. Og hvad der er på lager hos andre klanmedlemmer, eller på et fælles lager.

DET kunne være fedt, men det vil have konsekvenser for den egentlige mening med eventyret, nemlig samarbejde, planlægning og kommunikation mellem medlemmer. så jeg tror desværre ikke dette vil blive ændret
 
Top