• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Broderskabs forum

Eragon

Well-Known Member
Noget jeg savner her i spillet er et broderskabs forum.

Et sted hvor man kan skrive alle de vigtige ting ned, så alle ved hvor de kan finde dem, og så nye medlemmer hurtig kan sætte sig ind i broderskabets aktivteter.
 

DeletedUser170

Guest
kig evt på "hvad skal forum bruges til" der har jeg foreslået noget lignende.
 

Eragon

Well-Known Member
Nu har jeg spillet The-West siden 2011 og der har man et forum tilknyttet byen, hvor man har mulighed for at lave tråde hvor man kan inviterer ander byer til at være med.
Jeg savner et sådan forum her, et forum hvor jeg kan give oplysninger og info til mine medlemmer af mit broderskab, ved godt at jeg kan sende en mail ud til dem, med den går lidt i "glemmebogen" og nye medlemmer kan ikke sen de.
Jeg ved at mange broderskaber har et samarbejde, hvor de tager nye spillere ind, oplære dem, og sender dem så videre til deres større og mere aktive broderskab når den nye spillere er blevet større og vist at han/hun er aktiv.
Hvis man havde et forum, lidt ligesom på The-West, så ville man kunne have et fælles forum for hele det store broderskab / alliancen.

Det kunne så også være lidt sjovt, hvis der blev åbnet for et stort chat vindue, hvor vi alle kunne snakke :)
 

DeletedUser176

Guest
Det vilvære lidt som Innogames har lavet det i The-West.

Så det burde da ikke være så svært for dem at indføre det i dette spil også.
 

Eragon

Well-Known Member
Der er jo mulighed for at sætte et ikon/genvej ind til et broderskabs forum, under vores profilbillede, lige ved siden af vores broderskabs skjold.

Så ryk nu Innogames for at gøre noget ved det. Det vil være med til at gøre det lidt sjovere at spille Elvenar, når man har et sted hvor man kan gemme alle borderskabs oplysningerne...
 

DeletedUser176

Guest
Ja det vil være kanon med et forum til broderskabet, for jeg kan sku' ikke huske alle de informationer jeg har fået fra min leder.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tilslutter mig koret - vi mangler et ordentligt forum til vores broderskaber, ingen tvivl om det, men jeg ønsker hverken det system de har i The West - ej heller det fra Forge of Empire, de mangler begge en del i at være optimale.
Netop det faktum at der er mange informationer som vi samler over tid meget hurtigt kan gå tabt og nye medlemmer skal gennem "møllen" fordi vores muligheder er meget begrænset som de er nu.
Vi har oprettet et ekstern forum og det er jo en bedre løsning end de muligheder der er inden for spillet, problemet er at medlemmerne skal tilmelde sig dette eksterne forum - og det kan så være lidt svært at få dem til det så mit forslag er egentligt enkelt.
Det forum som vi skriver i her vil jo være en super god løsning hvis alle broderskaber fik et sådan - rammerne for forum er jo udviklet - så det kan vel ikke være det største problem at få det sat i værk, således vi kan få et ordentligt sted at samle vores oplysninger, alle medlemmer af broderskabet har adgang, ingen tilmeldinger blot et tryk på et icon (se billedet) og du er på.
I medlemsmenuen skal der vælges en Forum Leder (kun én) som ikke nødvendigvis er lederen, og magikere f.eks. er automatisk moderatorer, eller hvordan det nu skal gøres - men det vil virkelig give spillet en gevaldig løft i den rigtige retning.
Xzenia
 

Vedhæftede filer

  • Forum.jpg
    Forum.jpg
    77,5 KB · Set af: 196

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg skal nok få det bragt videre, men - Eftersom de to du nævner jo også er Inno-spil og man kunne forestille sig at udviklerne, såfremt de går videre med planen, vil bruge noget forumkode fra et andet spil, vil det måske være fint at få med hvad der er skidt (og godt for den sags skyld) ved hhv løsningen i TW og FOE, siden du ikke ønsker dem kopieret direkte.

Jeg kender selv FOE-udgaven, men har ingen anelse om hvordan det er løst i TW.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal meget gerne udarbejde en mere detaljeret forklaring på tingene, men det kommer jo så til at tage lidt tid at få det sat sammen så lidt tålmodighed bliver der nok lige brug for, men skal nok få det lavet og lagt op her i tråden.
Xzenia
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg er enig i at det kunne være lækkert med et broderskabsforum. Som midlertidig løsning (hvis man kan få sine medlemmer med på det) kan man oprette en tråd her på forum og fylde vigtige ting ind der. Eftersom der ikke er nogen direkte konkurrence på andet en point er der næppe noget vi gør i de enkelte broderskaber der ikke tåler dagens lys. Forumreglerne taget i betragtning så husk at smide spoilers fra beta i spoilere ;)
Om support har mulighed for at lave et lille lukket forum herinde til jer er jeg ikke sikker på, men måske hvis du spørger pænt I kan få et underforum under Arendyll delen til jeres broderskab? I hvert fald i åben tilstand :p
 

Eragon

Well-Known Member
Xzenia jeg synes nu ikke at forummet på The-West er så dårligt, har spillet TW i 4-5 år og synes nu at det har virket ganske godt.
Når man er blevet optaget i en by, så har man automatisk adgang til byforummet.
I byforummet kan man så, som administator oprette de tråde man har brug for, de kan både gøres lukket for byens medlemmer, og man kan inviterer andre byer med på tråden.
Hvis man så bare skifter byen ud med broderskabet, så ellers bare kopierer koderne fra TW, så er jeg sikker på at jeg får det som jeg ønsker til mit broderskab.

Synes faktisk at det minder en del om dette forum :)
 

DeletedUser277

Guest
Jeg kender ikke de tre systemer som er nævnt her, men jeg har spillet Grepolis i flere år. Her fungerer broderskabs/alliance info rigtig godt.
Systemet er bundet op på en slags mailsystem med egen overordnet mappe. Der man kan lægge underordenede mapper ind med forskellige overskrifter, hvor der oprettes tråde med spilinfo/allianceinfo/gode råd, hvad man måtte ønske. Disse kan slettes af dem der er gjort til forum administratorer.
De forskellige mapper lyser op, hvis der er kommet info man endu ikke har læst.
Man kan lave afstemninger om ændringer (måske ikke nødvendigt her i hvert fald ikke i broderskaberne).
Just my five cents
Goldy
 
Senest redigeret af en moderator:
Top