• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Byudvidelser

DeletedUser424

Guest
Jeg er ikke kommet så langt som så mange andre - endnu. I forskningstræet er jeg nået til sidst i niveau III og har indkasseret min by-udvidelse 9.
I forskningstræet er der i alt 42 by-udvidelser, altså har jeg udsigt til 42-9= 33 by-udvidelser endnu. Dertil kommer provinsudvidelserne.
Når jeg ser på min by har jeg kun plads til endnu 18 udvidelser (se indsatte med røde Xér).
Er det så slut med by- og provinsudvidelser når alle de "ledige" matrikler er anvendt, eller kommer der mulighed for yderligere by-udvidelser senere i spillet?

upload_2017-11-16_22-4-3.png
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hele det område der er indrammet i små firkanter kan bebygges. Du kan dog kun udvide din by så den stadig hænger sammen. Derfor er resten ikke markeret som under de røde krydser.
 

Tordhrano

Active Member
Det er vel ikke utænkeligt at det mulige område bliver udvidet hen ad vejen. Det ville ikke overraske mig hvis der blev tilføjet flere kapitler i forskningen og tilsvarende mulighed for at få mere plads.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Så længe plejer ikke dør så kommer det med hvert nyt kapitel :D Men han er slet ikke i nærheden af det ud fra billedet :D
 
Top