• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Debat af Ver. 1.23 & Generelt om Troldmænd & Drager.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Denne tråd kan benyttes til at debattere opdateringen til ver. 1.23 og også til generelt at diskutere Troldmænd og Drager-kapitlet.

Find tråden om version 1.23 HER - og tråden om Troldmænd og drager HER.
 
Senest redigeret:

DeletedUser169

Guest
kan det virkelig passe at jeg kun kan låse 2 udvidelser op gennem forskning i det nye kapitel, og at i vil have jeg låser de andre 9 op ved enten at bruge tusinder af kroner eller at bruge over 500 timer for hver 10 provinser jeg skal låse op bare for at få en by udvidelse ved mit stadie i spillet og ikke for at nævne de tonsvis af varer jeg skal bruge på at gennemføre provinserne fordi det stort set er umuligt at gennemføre dem ved at kæmpe pågrund af troppe størrelses forskellen mellem mig og spillets
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg tror ikke det er noget krav at du skal kunne låse op for alle udvidelser inden du er igennem :eek:
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Kan kun give warfury fuldstændig ret i at 2 Byudvidelser i Forskningstræet er fuldstændig hen i vejret når man udvider med 11 .. kom nu ind i kampen InnoGames og byd os på noget mere spillerglæde ved at vi kan få noget mere plads i vores byer uden at skulle betale for det. Fortsætter det sådan her, så er der vel kun en Byudvidelse ved næste gæsterace og så er det ellers slut med Byudvidelser :(

Nå, men var egentlig den kunstige intelligens i kampene jeg godt ville kommentere lidt omkring ... i de første runder af Turneringen syntes jeg faktisk at det lod til at det var en fordel med den, men i 6. runde blev jeg godt nok godt og grundigt skuffet - 4-5 møder i en Provins blev jeg nød til at tage manuelt og det er dræbende pga. den tid det tager og specielt med det tidspres der lægges på os pga. de 16 timer mellem runderne .. det værste var dog at jeg ved disse møder først sendte 5 enheder af Bueskytter af sted og tabte, så jeg prøvede med 5 enheder af Bueskytter igen og kørte kampene manuelt og i flere af disse møder tabte jeg kun omkring 1 enhed.

Turneringerne ser jeg faktisk som nogle der burde kunne klares på auto kamp - selvfølgelig burde man forvente at tabe flere enheder end hvis man kører dem manuelt, men det er så det man må afgøre selv - vil jeg bruge tid eller tabe flere enheder??

Selvfølgelig kan det være at det kunne gå mig bedre på auto kamp, hvis jeg nu fik bygget trænings faciliteterne til de nye kamp enheder og dermed havde et større udvalg af forskellige kamp enheder, men der er så bare lige det der med at have plads til de bygninger og ville jo også gerne kunne få plads til nogle flere Forhistoriske Vidundere - ikke alle der er lige vidunderlige, men vil nu alligevel have plads til at kunne bygge dem for at have dem i min by ...

Til sidst - et spørgsmål til Forskningstræet - er der nogen mening med de lidt sjove værdier af resourcer der skal bruges i specielt 1. hele kolonne af Forskning (under Troldmænd og Drager)?

/bambi
 

bambi

Active Member
Der er vist også lige lidt fejl:
  • Opsamling af Mønter i Rådhuset - har ikke samlet Mønter fra mit Rådhus i flere dage og ville lige tjekke hvor meget der stod klar her - har "kun" 104.000 Bonusmønter stående og tror faktisk at mindste værdi burde være 136.000, men burde stå meget mere, da jeg ikke har så mange Kultur bygninger, Håndværkere der ikke laver noget og en aktiv klan. (på en konto jeg passer for tiden står der også kun en gang Bonus mønter selv om jeg kan se i loggen at der har været flere der har doneret Mønter i dag - og nej, har ikke samlet op i dag)
  • Har slettet en tråd i Beskederne som jeg ikke ville følge med i længere, men hver gang der er en som skriver noget i denne tråd får jeg markering på at jeg har modtaget XX antal Beskeder, men når jeg går ind under Beskeder er der slet ikke nogen, da tråden er slettet.
  • Nabohjælps markeringen for om man kan få Bonus Forsyninger (altså at en nabo har hjulpet inden for det sidste døgn) vises ikke altid korrekt. Har prøvet at have 4 naboer der havde hjulpet inden for de sidste par timer og stod på samme side i Meddelelser stod 2 af dem med en grøn hånd og de 2 andre med gul hånd - mener også at have prøvet i klan listen at det ikke skulle være muligt at få Forsynings Bonus, men når jeg tog min daglige rundtur til medlemmerne i klanen fik jeg alligevel en Forsynings Bonus.
/bambi
 

bambi

Active Member
Ekstra information omkring dette med indsamling af Bonusmønter fra Rådhuset - stod at jeg ville få 104.000 Bonusmønter, men mente jo det skulle være noget mere og viste sig også at det var omkring 5.400.000 Bonusmønter jeg fik, så lader til at være en fejl i visningen af antallet af Bonusmønter man vil få ved indsamling der er problemet.

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Ja de to udvidelser rækker jo ikke til det som det kræver.
For mine huse ændre størrelse fra 4x3 (12 felter) til 3x5 (15 felter) da jeg har 50 huse så skal jeg bruge 3x50=150 felter så behøver jeg ikke at se efter hvad mine fabrikker eller andre bygning evt kommer til at vokse med, for jeg har ikke plads.
Jeg behøver da heller ikke at overveje om jeg skal prøve at bygge et vidunder for det er der heller ikke plads til.

Den eneste fordel ved at jeg ikke har plads til at opgraderer mine bygninger er, at jeg så heller ikke behøver at spekulerer på hvordan jeg skal finde plads til mere kultur.... for ingen opgraderinger og ingen nye bygninger = ingen grund til mere kultur = ingen spilleglæde...!

Jeg kunne endelig godt tænke mig at vide hvad Innogames tænker at vi skal gøre, hvad er deres plan med dette spil...?
For når der ingen spilleglæde er, så er der jo ingen mening med at bruge penge på spillet.

Jeg har tidligere købt diamanter, og brugt dem på at købe nogle udvidelse, men da Innogames valgte at lade priserne for en udvidelse stige, så min næste udvidelse koster 4000 diamanter, hvilke svare til næsten 200,- så står jeg af, det er simpelthen for mange penge at bruge på et spil, som udviklerne er godt igang med at ødelægge.... Det skal lige sige at jeg købte mine udvidelser før prisstigningen, så jeg har fået mine første 11 udvidelser for omkring 3000 diamanter.. så det er noget af en stigning der er sket :eek::confused::mad::(
Så der kommer ikke en eneste krone fra mig mere.
Jeg mangler 6 provinser for at vinde en nu udvidelse, og der efter 10 provinser for den næste, det tager mine spejder mellem 2 og 2½ dag at opdage en ny provins, så det kommer til at tage mig et par år før jeg har fået fyldt hele byen ud :confused:

Her er lige et link, så alle kan se hvad en udvidelse kræver/koster:
https://en.wiki.elvenar.com/index.php?title=Expansions
 
Top