• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Debat og spørgsmål ang. spillerflytninger.

Skolehaven

Well-Known Member
I nederste højre hjørne er der et tandhjul, tryk på denne. Tryk så på det gule tandhjul der kommer frem lige over. Nederste linie i det vindue der kommer frem handler om flytning. Du er automatisk sat til at blive flyttet hver gang scriptet køres, så du skla som sådan kun slå det fra hvis du helst er fri. Så vidt jeg har forstået :)
 

DeletedUser252

Guest
hehe har lige spurt i klanen om alle dem med mønter på kortet hvad det var også dukket denne meddelelse op hehe lækkert træk elvenar
og takker
 

DeletedUser268

Guest
Hej, kan godt se fordelen ved dette, men........ Fra at have ca 35 aktive naboer og 6 med mønter, er jeg nede på 21 aktive naboer og 20 med mønter. Det er jeg lidt ked af.....
 

DeletedUser272

Guest
Samme her...

i Skriver at min by er blevet flyttet til et mere aktivt område...

NOT... det område jeg er blevet flyttet til er der under halvdelen af nabobyerne der er besatte og aktive (det gamle område var der omkring 2/3 til 3/4 der var besatte og aktive) kan kun sige tak for LORT.

Bigfootsergent
 

DeletedUser273

Guest
Kan kun give Bigfootsergent ret, synes det er lidt trist, havde nogen gode gamle trofaste "venner" som altid besøgte mig og omvendt :-(
 

Eragon

Well-Known Member
Hmm trist at I er blevet flyttet, når I har været så uheldige, for jeg vil gerne flyttes.

Jeg har 268 provinser.
Her af er 105 byer, af de byer er det kun 5-6 stk. der er aktive og yder nabohjælp ca. 4-5 gange om ugen. 5 af byerne kan jeg ikke gøre noget i, da de ikke har kultur bygninger, og deres rådhus er under ombygning/opgradering.
de sidste er tomme pladser, kan så se at et par af mine mindre nabo byer i udkanten af mine provinser, der er aktive, men ikke er nået ned til mig endnu, er blevet flyttet, så nu får jeg så også kun ½ mønt fra de pladser.

Jeg vil gerne flyttes ind til centrum, eller bare hen hvor jeg kan få 20-25 aktive naboer..
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg er ked af at sige det Eragon. Jeg har kun 10-15 aktive naboer og jeg bor endda i midten :| Men spørgsmålet er vel ligeså meget om der er plads til at flytte en ind imod midten til en plads med de samme bonusser... så vidt jeg har forstået
 

DeletedUser273

Guest
@Galadan
Er det muligt at blive flyttet tilbage til sin oprindelige position på kortet, da jeg bestemt ikke føler dette er en "upgrade" ?

/Hornuglen
 

Eragon

Well-Known Member
De må se at få smidt nogle af alle de inaktive spiller ud, jeg tænker hvis man ikke har været omline i mere end 2 måneder, så er der nok ikke den store sandsynlighed for at de kommer tilbage. Så væk med dem, og så er jeg sikker på at der vil blive mulighed for at samle os, der er aktive, lidt mere, så vi kan få glæde af hinandens selskab :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jep på sin vis vil det være godt hvis man efter x inaktivitet blev flyttet lidt ud i rimmen... jeg har spillere omkring mig der ikke har været online i op imod et år... jeg tvivler på de kommer tilbage men de er for langt til at blive fjernet fra pladen :|
 

DeletedUser237

Guest
....gad vist hvor midten af spillet ligger? ... ikke fordi jeg er nysgerrig, jeg vil bare gerne vide alt ;)
 

DeletedUser277

Guest
Kan kun registrere, at langt fra alle aktive er flyttet mod midten, men så vidt jeg kan læse er det ganske OK. Befinder mig et sted, hvor spillere uden for mit broderskab, er nogenlunde aktive, og stort set alle (aktive og inaktive) er forblevet hvor vi var.
Så bliver gerne "boende" hvis ikke tilstanden forværres ved at flytte aktive herfra.
Goldy
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg vil tage en snak med cheferne ang. muligheden for at få ryddet op i de inaktive spillere - Det er jo en ret god pointe at de ødelægger meget af fidusen ved at samle de aktive.

Det er desværre ikke muligt at blive flyttet "tilbage" igen - Der ville desuden også være risiko for at resten af det tidligere nabolag var flyttet.
 

DeletedUser277

Guest
Er flytning af aktive spillere gået helt i stå? Det syntes som om, der absolut intet sker!
Hvis ideen er droppet, håber jeg kun, at det har bragt bedre tider, til de spillere, der faktisk blev flyttet!

Det ville være rart med en udmelding fra ledelsen i forhold til "spillerflytning"
Goldy
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Der bliver lavet spillerflytninger med jævne mellemrum - Jeg skal forsøge at melde ud her i tråden når det sker.
 
Top