• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Debat og spørgsmål om ver. 1.18

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes at det er rigtig surt, at der bliver lagt nogle nye tvunget forsknings ting ind. jeg var lige blevet færdig med orkerne, og i gang med skovelverne. jeg har den sidste uge eller mere ventede på at få lavet det sidste til orkernes forskning, og bar derfor brugt en masse VP på handel og vidundere, dem ville jeg gerne kunne have brugt på disse forskninger.
Havde man lavet det sådan at man i det mindste, kunne forske midt ind i et niveau, så man kunne komme igang med produktion, det man skal bruge til det niveau man er startede op på.

Der er så endda dobbelt surt, for sidst der kom en opdatering med nye tvungen forskning, var jeg også lige blevet færdig med et forsknings niveau.

Det er rigtig godt at der hele tiden kommer nye ting og andre ting bliver forbedret, men udviklerne skal passe på med at de ikke kommer til at bremse os spillere.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Lig mærke til opdateringsnoterne. Der er også denne gang kommet nogle frivillige opfindelser, som bliver tvingne efter næste opdatering. Det giver dig 14 dage til at få flettet det hele ind (selv om jeg glemte det denne gang og er ved at opfinde de samme som bremser dig :( )
 
Top