• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Den tågede skov - Feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Alle kommentarer vedr. begivenheden Den tågede skov vil vi gerne samle i denne tråd. I kan læse præsentationen af begivenheden her.
 

Eltina

Active Member
Der er opgaver hvor man skal høste en mængde varer.
der står at det kan være fra t1, t2 eller t3 (jeg redigere og vedlægger billed når jeg kommer til næste)
her er det kun ”standard boost” varerne.
det ville være rart at “besjælede boost” varerne også tale med.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, om Innogames kunne prøve at nytænke nogle af opgaverne i deres events..
Jeg synes at der er rigtig mange opgaverne der ligner hinanden, eneste forskel er hvilket lvl en bygning minimum skal opgraderes til, eller hvor mange vare / forsnyninger / mønter / relikvier / synsdampe / fragmenter / tropper der skal samles eller hvor mange møder / turneringer / spir kampe vi skal tage....

De bruger uden tvivl meget tid på at lave alle de virkelige smukke bygninger som vi kan vinde (men måske aldrig får plads til).

Vil ønske at Innoganes vil tænke nye perspektiver ind i spillet, gerne noget som kræver samarbejde i broderskabet, sammen med naboer og eller i samarbejde med andre broderskaber..
 

Eltina

Active Member
Har lige vundet 5 ødelagte Rune skår.
jeg manglede kun 1 af de 10 der kan være, så reelt vand jeg kun 1.
kunne det ikke være en gave på 5 ødelagte skår, der kom på lager i stil med krigerne.
 

Sputnik

Active Member
Det er en stor fordel at *Standardvarer* og *Besjælede varer* er adskilt.
Det er mere reelt for alle spillere da spillere lavere end 12 sæson har samme chance% for at løse opgaven.
Store spillere skal ikke have større mulighed for at løse en opgave end mindre spillere.

Jeg er klar over at dette er hårde ord for svage spillere men det er det eneste rimelige.
.
.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg indsamler snart alle kommentarer til udviklerne, så hvis der er mere eller noget uddybende, så kom endelig med det!
 

hoejec

Member
Denne begivenhed har været utrolig ensformig, det har været de samme opgaver igen og igen f.eks.. 15 opgaver hvor man i alt skulle samle 156 relikvier og 18 opgaver med i alt 114 møder.

Siden sidste begivenhed har min spejder været i gang hele tiden og alligevel har jeg været nødt til at lave de fleste møder i turneringerne og med den ny turneringsform er møderne 4 gange så dyr som tidligere.

Jo længere inde i spillet man er jo sværere er det at opdage provinser nok.

En anden ting der har gjort begivenheden kedelig er at man bare må tage det der kommer frem i tågen og ikke som tidligere selv kan vælge hvad man vil gå efter.

Alle 6 medlemmer i vores broderskab har med besvær løst alle opgaverne og alligevel har ingen af os kunne nå level 10 i den udviklende bygning. Samtidig har antallet af gevinster været væsentlige mindre end i tidligere begivenheder.

Hvis jeg skal spille med i flere events skal der store forandringer til, i forvejen spiller vores broderskab ikke rigtigt med i broderskabs eventyret, begge steder er præmierne er for dårlige i forhold indsatsen.

Så vi snakker mere og mere om at finde et andet spil.
 

DeletedUser774

Guest
Ja så enig og så tåget samt intetsigende, meget få sidegevinster, ingen chance for at få hytten i level 10 til trods alle opgaver er løst, så hellere tilbage som det var, hvis intet bedre kan "opfindes" ............ God dag til alle, nu tågen er lettet :cool:
 

Silvertoe

Member
Denne begivenhed har været utrolig ensformig, det har været de samme opgaver igen og igen f.eks.. 15 opgaver hvor man i alt skulle samle 156 relikvier og 18 opgaver med i alt 114 møder.

Siden sidste begivenhed har min spejder været i gang hele tiden og alligevel har jeg været nødt til at lave de fleste møder i turneringerne og med den ny turneringsform er møderne 4 gange så dyr som tidligere.

Jo længere inde i spillet man er jo sværere er det at opdage provinser nok.

En anden ting der har gjort begivenheden kedelig er at man bare må tage det der kommer frem i tågen og ikke som tidligere selv kan vælge hvad man vil gå efter.

Alle 6 medlemmer i vores broderskab har med besvær løst alle opgaverne og alligevel har ingen af os kunne nå level 10 i den udviklende bygning. Samtidig har antallet af gevinster været væsentlige mindre end i tidligere begivenheder.

Hvis jeg skal spille med i flere events skal der store forandringer til, i forvejen spiller vores broderskab ikke rigtigt med i broderskabs eventyret, begge steder er præmierne er for dårlige i forhold indsatsen.

Så vi snakker mere og mere om at finde et andet spil.

Så enig! Hvis I finder et andet spil - så sig lige til inden i smutter :)
 

Eltina

Active Member
Jeg fandt så mange katte, at jeg fik 2 hekse hytter og 10 artefakter, har derved 1 artefakt ekstra til hytte 2.
så det kan jeg ikke klage over.

men jeg ved flere der mangler 2 artefakter.
da de troede, at de skulle fjerne al tågen.
jeg fandt ud af at gå 2 eller 3 mod højre med starinlys og så se om der var noget i tågen.
var der kun 1 ting, så tage starin lys var der flere så tage kugle eller lanterne.

jeg ville ønske at ødelagte runeskår var et ikon der blev lagt på lageret. For når man allerede har 10 ødelagte runeskår, er det jo ikke nogen gave.

vp der ryger direkte i vp baren, hvorfor det, kunne det ikke være en vp til lageret. Hvis man ikke kan lægge dem i sin teknologi er baren fyldt. Mange er måske i et Broderskab med vp tråde, men der kan også være Broderskab uden disse tråde, også er baren blot overfyldt.

jeg noterede hvad jeg fik af bog/gryde/hoved mm
jeg noterede de første 150 gaver jeg modtog og da var de 78 gryden med grøn drik.
jeg ved ikke om det er tilfældigt, at over halvdelen er den samme figur.
synes det burde være bedre fordelt.

innogames skal være bedre til at informere når det er nyt.
jeg tror det vil gøre, at der ikke er så meget kritik.

generelt synes jeg også der er for lidt information fra innogames.
man skal på elvengems.com for at se hvad der er i kisterne.
der er begyndt at dukke mange web sider op med dokumentation samt andre FB sider pga at der ikke er nok info fra innogames..
til det Broderskab jeg er i, måtte jeg finde video på beta Forum og anden dok. Så jeg kunne hjælpe de andre.
 
Top