• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Den tågede skov

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Banner01.png
Kære mennesker og elvere,

På en mørk og måneløs nat, oversvømmer tågen din by og skovene der ligger omkring den. Indbyggerne er nervøse og bliver indenfor i deres huse. Mens du vandrer i gennem gaderne og sikrer dig at alt er okay, ser du noget der ligner lyset fra et stearinlys, komme ud af skoven. Hvem kan dog finde på at være ude, på denne tid af natten? Da du kommer tættere på, hører du en kvindestemme - hun lyder bekymret. Hun leder tydeligvis efter noget, og ser ikke ud til at bemærke dig. Da hun endelig ser dig, hopper hun på stedet og udstøder et skrig.

"AAAAAAHHH! Du skræmte mig lige. Jeg troede du var en slags spøgelser eller sådan noget. Altså, en ond slags, ikke den gode type, du ved?" siger hun, mens hun prøver at kontrollere sin vejrtrækning. "Så du Bruno på vej herover? Han er stor, lysende grøn og en katteånd - Du kan ikke overse ham, han svæver altid omkring. Forstår du, jeg var ved at brygge en trylledrik, da Bruno væltede nogle af ingredienserne og POOF, det hele eksploderede. Hvis du hjælper mig med at finde mine ting, og genopbygge mit hus, så vil jeg belønne dig!"


Fra d. 22. oktober og frem til d. 11. november kan du hjælpe Fru Snuser i hendes søgen efter magiske ingredienser og hjælpe hende med et genopbygge hendes Heksehytte i din by!

Løs opgaver og led i din bys omgivelser for at få magiske ingredienser, som du kan bytte for magiske lys som vil hjælpe dig med at finde vej i gennem Den tågede skov.


Tabs_event_progressHallo2020.png
Dit mål er at gennemsøge skoven på jagt efter venlige ånder og forsvundne genstande. Du bevæger dig fra venstre mod højre, og rydder undervejs den tykke tåge der skygger for dit blik. Så snart mindst et tågefelt i kolonnen længst til højre bliver ryddet, så bliver en ny kolonne låst op ved siden af den, og du kn rejse længere mod højre. Brug de magiske lys strategisk for at rydde så mange tågefelter som muligt, og indsaml alle de præmier du kan finde. Hvis en ikke opsamlet præmie er på vej ud af spillet i venstre side, indsamles den automatisk for dig!

Der er tre typer af magisk lys som kan hjælpe dig fremad i Den tågede skov:
  • Stearinlys afdækker ét tågefelt ad gangen, og kan kun bruges på felter som stadig er dækket af tåge.
  • Lanterne rydder en hel række fra top til bund, medmindre dens lysstråle brydes af en forhindring. De kan kun placeres på et felt som er ryddet for tåge.
  • Lynflaske fjerner tågen fra alle felter som støder op til det felt hvor den placeres. De kan også kun placeres på et felt som er ryddet for tåge.
Brug dine magiske lys klogt til at afdække alle de mysterier som Den tågede skov gemmer på. I tågen omkring dig kan du allerede se nogle skjulte præmier og lyset fra nogle venlige ånder, men jo længere frem du kigger, jo tykkere bliver tågen. Du ved aldrig hvad der ligger længere fremme...

MF02.png

Fru Snuser vil dele nogle af de magiske ingredienser hun har fundet, for at støtte dig på din rejse. Du skal bare logge ind hver dag, for at kunne indsamle dem i opgavevindet.

Hver dag vil du finde en ny daglig eksklusiv præmie i Den tågede skov, blandt andet også helt nye bygninger, bygninger der vender tilbage fra tidligere års Halloween-begivenheder og andre spændende præmier. Du vil også finde venlige ånder i Den tågede skov. Find 20 af dem, så låser du op for en af de mange hovedpræmier i begivenheden, blandt andet artefakter til Heksehytten som kan opgrade den Heksehytte-bygning som du låser op for efter at have klaret de første 5 opgaver i begivenheden:


Hut01res.png

(4x4 befolkning + kultur og flere bonusser afhængig af kapitel og stadie)

Udover disse præmier, så bliver du også belønnet med milepælsbelønninger i takt med at du bevæger dig frem i begivenhedens opgaverække. Husk at opgaverækken får en ny opgave tilføjet hver dag i begivenheden. Hvis du når den sidste tilgængelige opgave på en given dag, så kom igen dagen efter og du vil være i stand til at fortsætte. Den sidste opgave i vil blive gjort tilgængelig på den sidste hele dag af begivenheden.

Mangler du mere information om begivenheden? Så besøg endelig begivenhedens side på vores wikipedia og se begivenhedsvideoen når den bliver delt i spillet!

Vi ønsker dig godt mod på din rejse gennem Den tågede skov og vil meget gerne høre jeres feedback i vores debat-tråd!

Glædelig jagt,
Holdet bag Elvenar

Ansvarsfraskrivelse: Bemærk venligst at begivenhedens sidste dag vil strække sig over mere end 24 timer, for at undgå at begivenheden afsluttes om natten. Det betyder at den daglige eksklusive der er d. 11 november, også vil være tilgængelig i nogle timer om morgenen d. 12. Der tilføjes ingen ny opgave til opgaverækken d. 12 november, og den sidste opgavemilepæl kan låses op d. 11 november.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top