• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

depot til bygninger

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes at det ville være en super god ide og en helt klar forbedring af spillet, hvis vi kunne få mulighed for at sætte vores bygninger i depot, så det er muligt for os at kunne flytte rundt i byen, nu hvor alle bygninger ændre størrelse efter hånden som vi kommer længere frem i vores forskning.
Nu hvor vi har et depot hvor vores præmie bygninger havner når vi har vundet dem, kunne det så ikke lade sig gøre, at vi kunne "parkerer" en bygning der i noget tid..?

Jeg tror at det vil hjælpe mange, og også give folk lyst til at spille i længere tid.
 

DeletedUser176

Guest
Ja det er sku en god ide, lad os få den indført i spillet, ved næste opdatering :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Forslaget har været fremme før og jeg ved det ligger til overvejelse hos udviklerne.
 

Eragon

Well-Known Member
Det lyder god, for jeg tror ikke at jeg er den eneste der lidt meget presset, når der skal opgraderes.
Især nu hvor jeg står for at skulle opgraderer alle mine boliger der skifter fra 4x3 til 3x5 det kræver en del flytten rundt.
 

DeletedUser330

Guest
Jeg synes at det ville være en super god ide og en helt klar forbedring af spillet, hvis vi kunne få mulighed for at sætte vores bygninger i depot, så det er muligt for os at kunne flytte rundt i byen, nu hvor alle bygninger ændre størrelse efter hånden som vi kommer længere frem i vores forskning.
Nu hvor vi har et depot hvor vores præmie bygninger havner når vi har vundet dem, kunne det så ikke lade sig gøre, at vi kunne "parkerer" en bygning der i noget tid..?

Jeg tror at det vil hjælpe mange, og også give folk lyst til at spille i længere tid.
 

DeletedUser330

Guest
Det kunne være SÅ nice, det ville osse hjælpe gevaldigt på ens plads. Rigtig go`ide :D
 

DeletedUser291

Guest
god ide . så kunne det også lade sig gøre at ændre udsende . ved at man kan tage nogle af de vundne bygninger frem ind imellem .
 

DeletedUser367

Guest
Super ide. Især tiltaler det mig, at man vil kunne gemme de kulturbygninger man vinder i events hvis man skal udskifte nogle af dem med noget der giver mere kultur af pladshensyn.
 

DeletedUser176

Guest
Håber at udviklerne snart finder ud af at lave et lager til os
 

DeletedUser372

Guest
Det ville være super dejligt, nu hvor jeg også er ved at nå til et vis punkt om alting er et kæmpe stort puslespil og det er blevet vildt uoverskueligt at rykke så meget rundt konstant for at få sin by til at være som man gerne vil have den, da jeg skulle flytte mit rådhus og kasserne som jo er store i forvejen tog det mig flere timers flytten rundt bare for 2 ting fordi alle andre ting blev forskudt eller var ikke plads .
så jeg håber virkelig vi kan ligge vores bygninger på et lager det vil hjælpe rigtig mange.
specielt personer som min kæreste der har autisme og sådan noget netop for hende kan være vildt svært og frustrerende,
hun kan godt lide spillet men giver tit op pga pladsen.
 

DeletedUser372

Guest
Ja eller hvis man kunne vende sine ting, så det passede. Men det kommer nok ikk til at ske :(
udviklerne har allerede forklaret at de ikke il ændre på bygningernes placeringer, det er op til os spillere at få det til at passe sammen i vores by, det er hvad der giver udfordring i hvor de skal stå for at få den maksimale plads som muligt, MEN vil sige at et lager vil være på sin plads,
jeg synes de fleste byer jeg kigger på er ligesom at få en tur i Netto, man finder tit varer blandt sammen hvor man rigtig mange gange stopper op og tænker hvorfor helvede står der havregryn sammen med toilet papir, det så rodet :p..
 

Eragon

Well-Known Member
Ja eller hvis man kunne vende sine ting, så det passede. Men det kommer nok ikk til at ske :(
Det men at kunne roterer bygningerne kommer ikke til at ske, begrundelsen er at det vil kræve at der bliver udviklet en 360 grader grafik af alle bygninger, og det vil igen kræve meget mere server plads.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes at vi har rigtig meget brug for et lager, til vores bygninger..

Jeg er lige gået i gang med kapitlet "Troldmænd og Drager". Et universitetsområde der kræver 10x10 på sidste niveau og hvor der skal være plads til de andre bygninger rundt om, det betyder at man kommer til at skulle bruge omkring 20x20 for at få plads til alt det man skal bruge..

jeg synes ikke at det er rimeligt at vi skal slette så mange bygninger, som vi har brugt lang tid på at bygge op...
 

DeletedUser282

Guest
Jeg har også tænkt over dette længe... jeg kan godt forstå, at de ikke vil bruge så meget serverplads... men så alligevel ikke. Jeg køber diamanter, men det gider jeg snart ikke, for det er ikke sjovt, at være "fanget" hele tiden :( Så - et eller andet sted synes jeg alligevel godt, at de kunne være lidt mere lydhøre for vores ønsker. (Når jeg omtaler skaberne af spillet, kommer jeg sådan til at tænke på de græske guder, ha-ha ! De skaltede og valtede også med mennesker og skabninger efter deres forgodtbefindende :p)
Måske kunne man overveje at have samme størrelse lager, som ens landsby har ? Det ville jo alligevel begrænse mængden af data pr. bruger :)
 

DeletedUser235

Guest
At vi ikke kan vende vores bygninger som vi har lyst til, kan jeg faktisk godt forstå, da det ville fjerne en stor del af udfordringerne ved selve spillet. Men at vi ikke kan få et midlertidigt lager på f.eks. 200 felter til brug for omrokeringer i vores byer, kan jeg ikke helt se fornuften i. Det kunne evt. være en ny formular fra det magiske akademi der giver adgang til pladsen på de 200 felter i 24 timer, og de bygninger der ikke er fjernet fra den midlertidige plads vil blive slettet, dog skulle bygninger man ikke kan få lov til at fjerne, rådhus, kaserne mm. ikke have adgang til det midlertidige lager(det kunne ellers være lidt sjovt hvis man kunne få slettet sit magiske akademi på denne måde;)).
 
Top