• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Diamant tilbud

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan ikke forstå hvorfor at det kun er nogle spiller, der for tilbud på diamanter..

Jeg kender til spiler der får tilbud på diamanter på både 80 og 100 %, selv har jeg aldrig, i de 4 år som jeg har spillet, fået tilbud på mere end max 50%..?

Ja jeg har haft købt diamanter før, men valgte at stoppe, dengang hvor prisen på fx by udvidelse steg (for mig) fra 1000 til 4000 diamanter, en voldsom stigning på 400%

Jeg får tilbud om at købe div. pakker i hvert event, med det har ingen interesse, da jeg ikke rigtig ser præmierne som noget mål, der er værd at gå efter, men en pose diamanter, til køb af magisk bolig / værksted kunne måske godt have min interesse, hvis det rigtige tilbud kommer...
 

Tordhrano

Active Member
Jeg har en teori om at man kun får tilbud på +100% indtil man har købt diamanter første gang. Jeg har endnu ikke købt diamanter og får tilbud jævnligt.
 

Silvertoe

Member
Jeg har købt diamanter nu og da - og modtager nu og da diamanttilbud på alt fra 10% - 40% - og enkelte gange 100%. Jeg tror, at tilbud til tider er tilfældige (udvalgt på samme vis, som nogen af nu og da kan lave double-up på varer - mens andre aldrig får det tilbud.)
 

DeletedUser381

Guest
jeg har fået de tilbud på 80% mange gange, og den på 100% et par gange nu...
De kommer altid kun hvis jeg ikke tager imod de tilbud der er lavere (10% 20% 40% osv... ) så det kan godt tage lang tid for et på de 80% eller 100%
så vidt jeg har hørt er det tilfældigt hvornår forskellige spillere for diamant tilbud, og at det kan have noget at gøre med hvornår man har købt sidst og om man har købt før.., og at de der samlingspakker er noget alle får samtidig.. men er ikke sikker på om det hænger sådan sammen..
 

DeletedUser

Guest
Efter jeg har købt diamanter nogle gange, har jeg ikke set tilbud på 100%, 80%, 60%, har dog ofte set 50% og lavere %.
Jeg har også set at **fast** prisen på diamanter ændrer sig fra lav lvl til højere lvl.
Lav lvl skal betale mere end dobbelt pris for diamanter end større char. (i fast pris.)

(Hvornår og hvordan det skifter her imellem aner jeg ikke, men da jeg så forskellen blokerede jeg for køb til dette er rettet op på min lille char, og en nylavet , der vil blive lavet til at tjekke med.)

Jeg har netop checket priser i flere forskellige kapitler, der er INGEN forskel på prisen mellem kapitler... men tak for at sende mig på en lille ekspedition for at undersøge dette :)
 

DeletedUser286

Guest
@Khatar Tak for alt de du gør for os.

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen...

Du er en gave til os Elvenarre :)
 
Top