• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Diskussion af Version 1.22

bambi

Active Member
Hej Galadan,

Tror ikke lige det er i denne opdatering, men i den sidste at jeg er begyndt at opleve et tidligere kendt problem igen.

Når jeg tager naborunden får jeg efter et stykke tid tit fejl ved visning af de andres byer - nogle bygninger blinker/bliver usynlige/forsvinder og nogen gange bare en sort skærm.

Har i dag i Turneringen også oplevet at der efter nogle kampe (tog nogle manuelt fordi auto ikke altid virker lige godt) manglede felt afgrænsningerne, så man ikke kan se hvis tur det er og hvor man kan gå hen - bare et stort felt men modstandere og forhindringer på.

Generelt må jeg sige at spillet bruge alt for meget hukommelse på ens computer - lige nu passer jeg en andens konto pga. ferie og åbner jeg både min egen konto i Google Chrome og passe kontoen i Internet Explorer, så er der næsten altid garanti for mangel på hukommelse og så skal den ene browser eller begge to lukkes for at kunne komme videre i spillet. Naborunden i Internet Explorer kræver næsten hver dag en 2-3-4 reloads for at komme igennem den :(

Omkring dagens opdatering, så må man da sige at Grossisten er blevet dyr at købe ved når man f.eks. har for mange Mønter - 1. gang lader det godt nok til at være faldet i pris, men det er fordi man får mindre Resourcer "udbetalt". Men en stigning på 50% allerede den 1. gang man køber noget - det kan man da vist ikke kalde for en smule dyrere ( i hvert fald ikke uden en :D samtidigt ) ... nå, men i det mindste "tvinger" i os så til at købe nogle VP for Mønter når man har handlet nogle gange hos Grossisten ..

/bambi
 

DeletedUser277

Guest
For første gang har jeg virkelig behov for at øffe :mad:

Som Bambi så rigtig skriver, så er priserne i Grossisten blevet totalt urimelige. Specielt set i lyset af, at den nye turnering skævvrider resourcemarkedet helt vildt, således har grossisten været ens sidste redningsplanke i forhold til at få fat i de ressource, man ikke har boost i.

Derudover gør det, i hvert fald for mit vedkommende, nabobesøg hos de mindre spillere/nye spillere, som ikke kan gengælde mine besøg, relativt uinteressante. Fordi hvad skal jeg med alle de mønter, hvis jeg ikke kan bruge dem til noget????

Således må jeg konkluderer, at denne ændring som nu er introduceret i forhold til Grossisten, kan virkelig godt få mig til at overveje, om spillet i fremtiden er ens fritid værd :eek:
Goldy
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser291

Guest
den gamle grossist var meget bedre end den nye . jeg syntes at der er forhindringer nok i spillet . jeg behøver ikke også grossisten .

mvh plerik
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser178

Guest
Er der foretaget ændringer i tildelingen af rangeringspoints med denne opdatering også? Jeg har mistet omkring 6.000 point. Gik fra plads 45 før opdateringen til plads 50 efter.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Der blev i annonceringen nævnt at de point der er blevet fjernet skyldes point der ved en fejl er blevet tildelt for begivenhedsbygninger, som reelt set ikke skulle have haft givet point
 

DeletedUser313

Guest
meget utilfreds med den måde grossisten kører på nu - det gør det umuligt at bruge overskydende penge fra bygningerne på en hensigtsmæssig måde, og det er dermed en klar hindring der er lagt ud mod spillerne. Må derfor også stille mig i køen af utilfredse - det her er kun med til at få folk til at holde op med at spille ... :-( ...
 

Eragon

Well-Known Member
Som mange andre, så er jeg også nød til at give udtryk for min utilfredshed med den nye grossist.
Det er da en total skævvridning af alt.

Hvordan vil Innogames forklar at det skal være dyrer at købe mere...?
Hvis jeg går i netto for at købe mælk, så skal jeg da ikke betale 8 kr for den første liter og 12 kr for den anden liter og 20 kr for tredje liter.
selvom det er en vare jeg godt kan bruge, så vil jeg ikke betale så meget for det.

Hvis Innogames har tænkt sig at følge dette eksempel for andre ting i spillet, så tror jeg ikke at det vare længe før jeg finder på noget andet at bruge min fritid på.

Håber at de kan indse at de har begået en fejl, og laver det om.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg må indrømme jeg ikke forstår baggrunden for ændringen af grossisten. Jeg ved godt at gammeldags udbud og efterspørgsel gjorde at jo mere man havde på lager jo billigere va det og jo mindre man havde på lager jo mere skruede man op for prisen, men:
som jeg har forstået det er det blandt andet sket med formål at gøre det mindre attraktivt bare at sidde og trykke afvis den valgfrie opgave indtil man nåede tilbage til den man kunne løse på 5 min for hele tiden og få mere og mere ind på sit lager indtil ens hænder faldt af.
Hvis det virkelig er baggrunden så er jeg skuffet, for den mulighed for at handle blev brugt til så meget mere, nuvel jeg græder ikke snot over det eller overvejer at forlade spillet, jeg ser ingen grund til drama, men:
1. Mønter veksler jeg som oftest til VP for ikke at sige altid. Umiddelbart er øgningen på prisen af disse langt mere rimelig
2. Det magiske akademi øger også min indkomst af mønter og forsyninger, ja sågar af varer. Alle 3 ting som jeg kan omveksle til en streng overpris hos grossisten, og ved at klikke som en tosset, men hvorfor skulle jeg overhovedet ønske det nu? Jeg vil ikke på nogen som helst måde kunne udnytte mit overskud i forsyninger på en bare nogenlunde ansvarlig måde, varer vil jeg tålmodigt bare vente på jeg får byttet i fornuftige handler og ja mønterne vil gå til VP. Med andre ord er det magiske akademi blevet groft devalueret på denne måde, ikke at jeg tillagde den stor værdi i forvejen for jeg har over 150 forsyningernes styrke på lager hovedsageligt på grund af de mange begivenheder, samt kister hos naboer og nu også fra den nye turneringsstruktur.... og jeg har mildest talt ikke lyst til at bruge dem.
3. Endvidere er jeg slet ikke sikker på at jeg personligt fra min lille by ville kunne ligge så hårdt et pres på prisen som der her er lagt op til. Lod man rygtet rulle man ville til at investere en større sum eller gjorde det dagligt ville kræmmerne fra alle de omkringliggende byer også flokkes til for at få deres bid af kagen. Sagt på en anden måde skal man køre denne måde burde prisøgningen og prissænkningen være mere dynamik og gælde for nabolaget eller måske hele spilverdenen. Lidt ala premium børsen i Tribalwars, så det i stedet bliver en mere udbud og efterspørgsel ting i forhold til hvad der er på grossistens vogn.

Som en sidebemærkning har jeg kun sjældent brugt grossisten før da det ville kræve jeg havde en overproduktion af forsyninger, hvilket jeg sjældent har, da det er langt bedre (og billigere) at producere selv.
 

Eragon

Well-Known Member
Det er måske ikke lige det at man har valgt at lave et fuldstændigt latterligt handelssystem hos grossisten, der får mig til at stoppe..

Men hvis Innogames vælger at fortsætte ad den vej, hvor de gør det mindre og mindre attraktivt at være aktiv, så må jeg da indrømme at det godt kan være at jeg "trækker stikket". Jeg gider fx ikke længere bruge tid på at yde nabohjælp til alle mine naboer, kikker kun forbi dem der også kommer i min by, så alle de små der ikke er nået op til mig med deres udforskning, få ikke glæde af mine besøg, og når jeg skal betale den enorme overpris for lidt vare, så ser jeg absolut ingen grund til at spilde min tid med alle de besøg.

Når nu innogames er igang med at fordyre spillet, så kan jeg ikke forstå at jeg kan opgraderer alle mine boliger til sammen pris, så mit forslag er da at I skal forhøje prisen for hver bygning man opgraderer af samme slags. tænker at det vil da være rimeligt om I lage 10% på for hver bygning, i alt fald til at starte med, så kan I jo altid hæve det til 15% eller 20% hvis I synes at det går for hurtigt for os spillere at vokse og udvikle vores byer.
 

DeletedUser325

Guest
Hej

Jeg må nok sige, at det eneste der hjælper på Inno Games måde at behandle sine spillere på, er ved at lukke sin konto, på den måde bliver Inno Games ramt på pengepungen, så jo flere der gør det, jo bedre. Jeg lukker selv min konto og jeg ved at de medlemmer der er i mit broderskab gør det samme.

Lonelywolf
 

DeletedUser318

Guest
Du finder oversigten over ændringer her!

God debatlyst!
Det ny system er fulstændig hen i været kan ikke være rigtig at grosisten skal være så dyr og den bliver jo dyrer og dyrer for vær gang man klikker på den man mister hurtigt kontrollen med det klikkeri og er mega hurtigt mega dyrt
Allerede der overvejer man om det i det hele taget er det vær det er sku en ommer Inno
Nummer 2 problem er i turneringen der er sat 10 kister up som gulerod i broderskab
selvom der er en 3-4 spillere af de store kan de kun få højst 3-4 kister åbnet
med små spillere
efter vi har snakket med nogle af de store spillere ser det ud til at det kun kan lade sig Gøre med alle 25 af de største spillere i et broderskab
kan det måske lade sig gøre at tage 10 kister jeg ved ikke hvordan i har lavet de udregninger men som vi mener kan det kun lade sig gøre på vores nævnte måde har i som udviklere af spillet nogle andre fact om det så lad os få del i de informationer !!
Det er også meget meget svært for de mindre spillere at være med til at handle i grosisten da de ikke kan få ret meget der er jo meget forskel alt efter hvor man er i spillet hvilken størelse man har på hvad man kan købe
Forstår ikke at det er nødventigt at lave sådan en ændring med mindre det kun drejer sig om at folk skal bruge flere diamanter i spillet har snakket med flere spillere og mange af dem nægter at bruge flere diamanter i protest over de meget uvervejet ændringer i spillet er spillet ikke for brugerne da det jo er dem der putter deres tid i det og penge tror ikke at i for mere ud af det på denne måde snarer tværtimod
03dorthe og Water Prince.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser219

Guest
Jeg spekulere på om der overhovedet er nogen fra Inno Games som læser vores indlæg. Der har ikke været megen respons efter hvad jeg kan se.
Hvis det er et ordentligt firma så bør de lytte til de spillere som bruger deres software og se at få lavet de ting om som vi debattere i denne tråd og det kan kun gå for langsomt.

Det vil være lidt trist at skulle droppe spillet fordi der sidder nogle højt oppe som kun tænker på profit og ikke på spil oplevelsen for brugerne.

Så gør nu jer selv den tjeneste Inno Games og se at få lavet det om som det var før denne seneste opdatering og lad så være med at pille ved det frem over.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg kan ikke svare på hvorvidt de vil komme med et statement, men de får samlet feedback ind og tager det til efterretning. Om de så gør som de få spillere der debaterer ønsker er jo op til hvor meget de tror på deres ide i forhold til debatten.
Uanset det så syntes jeg det er noget overdrevent at true med at forlade skuden for noget som udgangspunkt ikke burde udgøre mere end 1% af din bys samlede økonomi. 5% måske hvis du er bagefter med at opbygge dine produktionskapaciteter eller ligger i et uheldigt område og ikke har valgt at være i et broerskab og derfor har svært ved at bytte dig til varer du ikke selv har bonus i.
Ironisk nok er den vildeste konsekvens nok at det muligvis ville kunne betale sig at bygge vareproduktioner som du ikke har bonus i fordi det er mere økonomisk end at opbygge en overproduktion af forsyninger.

Har der været mange udfordrene ændringer på det seneste? Ja, men flere af dem sker på baggrund af vi ikke tager udfordringen op. Nogle har ikke ønsket at lære det nye kampsystem og blot givet op selv om flertallet var enige om at det trængte til en gennemgang. Nuvel ja der er en stor udfordring i forhold til de forhandlende spillere som nemt kommer frem på kortet i forhold til de kæmpende, men det er så efter min erfaring lige omvendt i turneringerne.
Tager man de famøse turneringer så kan jeg oplyse fra beta at rumænerne nævnte at de har et broderskab der i 2 uger i streg har kommet så langt at de har fået blueprints... hvor meget det har kostet dem i noget som helst aner jeg ikke, om det er muligt på dk tvivler jeg men kunne da se at top 25 i sidste uges turnering blot var 3k turneringspoint fra målet. Så hvis der holdes fast i målet så skal vi ja nok ikke forvente nogensinde at få de arbejdstegninger, men det kan selv på en lille server lade sig gøre såfremt de bedste og mest aktive går sammen. Det er nok tvivlsomt at det sker når alene de første 8 kom fra 5 forskellige broderskaber.
Det er uden tvivl frustrende, men spørgsmålet er vel mere hvor let det skal være for at det vil være godt nok til alle. Trods alt er det en rigtig god belønning.
 

DeletedUser318

Guest
Skolehaven noget af det du skriver er lidt noget sluder troede ikke jeg skulle høre fra dig ved du lidt er en af ledernes mand siger det ikke for at for nærme dig men kender et broderskab hvor det faktisk er hele brodeskabet og vi har lige skiftet brodeskab til et nyt hele 4 personer så det må da fortælle en del faktisk er det nogle af dem der skriver først!! og gør opmærksom på det vil helst ikke anklage jer store spillere men tit glemmer i hvor i kom fra(at i også har været små en gang) og vis små spillere ikke syntes at magter det så kommer der ikke nyt blod til spillet så dør det langsomt kræver ikke matematiker hjerne for at regne ud !!o_O
 

DeletedUser318

Guest
Hej

Jeg må nok sige, at det eneste der hjælper på Inno Games måde at behandle sine spillere på, er ved at lukke sin konto, på den måde bliver Inno Games ramt på pengepungen, så jo flere der gør det, jo bedre. Jeg lukker selv min konto og jeg ved at de medlemmer der er i mit broderskab gør det samme.

Lonelywolf
Trist t miste dig siger ikke så lidt og et hel brodeskab husker da jeg var temmelig ny da du hjalp og du har gjort det lige siden vi hjælper hinanden her det er det med begrebet brodeskab er der nogle der har glemt det er jeg bange for Tak Lonlywolf kommer til at savne dig og du har ret det bliver ikke det eneste brodeskab der lukker er jeg sikker på håerb ikke du stopper men vi gør det måske selv :oops:
 
Top