• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Diskussion og debat om version 1.27

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her kan i diskutere den nyeste opdatering, samt ændringerne til de Forhistoriske Vidundere.

I kan finde opdateringsnoterne her og indlægget om ændringerne til Vidundere her.
 

DeletedUser235

Guest
Det forekommer mig at jeg har mistet ca. 1200 i befolkning efter denne opdatering, det er omkring det samme jeg burde have fået ekstra fra min gyldne afgrund.
 

bambi

Active Member
Hejsa,

For mig er det Bjergrådhuset som giver mig ekstra Befolknings hjælp og da jeg lige kom ind i spillet havde jeg pludselig -1.905 i Befolkning, men efter et reload af spillet har jeg nu 4.005 i overskud.

Så kunne tyde på at denne opdatering lige kræver et reload af spillet for at få de rigtige tal ;)

/bambi
 

DeletedUser235

Guest
Mange tak :) Nu virker det rigtigt. Tror jeg har for mange huse, over 9000 arbejdsløse :)
 

bambi

Active Member
Huha, se at få solgt nogle Boliger - det er da alt for dyrt (i plads) at have så mange arbejdsløse :)

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg forstår stadig ikke hvorfor at vi både skal have disse vidundere på en byggegrund i byen og en stor flot bygning i klippesiden...?

Kan vi ikke bare nøjes med at opføre bygningerne i klippesiden..?
 

DeletedUser235

Guest
Det er ikke alle vidundre der giver "pynt" på klippen i baggrunden og jeg tror det vil være svært at lave en vej ud til dem, men hold da helt op hvor kunne vi spare meget plads :)
 

Silvertoe

Member
Jeg har mistet al ledig befolkning - og endte op i -30. Samlet set har jeg vist mistet 180. Det er en mærkværdig opdatering!
 

DeletedUser282

Guest
Min søster har også mistet befolkning. Hun var på -75 efter opdateringen... desuden mente hun også at have mistet varer hos købmanden...
Selvom vi har prøvet at genstarte 6 til 8 gange, får hun ikke sin befolkning igen.
Det er meget træls, for det er hele tiden en kamp om at have nok befolkning til opgraderinger, som altså nogle gange er helt urimelige i forhold til ens muligheder og niveau i spillet...
Nu kan jeg da også blive nervøs for, at hvis teamet klarer at løse problemet med den manglende befolkning, at det ikke er muligt at komme tilbage, for vi fortsætter jo med at spille og udvide hele tiden, ikke ? :confused:
 

Skolehaven

Well-Known Member
Efter hvad jeg så på betaforummet er der i visse tilfælde mulighed for at vidunderet du har giver mindre end før, hvorfor specielt folk der ikke er ret langt reelt kan sidde og mangle fx befolkning i forhold til før.
 

DeletedUser235

Guest
Hvis din søster er en ny/lille spiller og lige har bygget Gylden Afgrund er der nok blevet trukket noget befolkning fra. En fra vores broderskab var ude for det samme Gylden afgrund gik fra at give 200 befolkning til 71 pga. den nye beregning, men tro mig, den bliver god igen :)
 

DeletedUser235

Guest
Ja, nu er problemet snarere hvad vi skal bruge alle de mønter til, min gik fra 51000 til 238000 på 3 timer :) (med kultur bonus naturligvis)
 
Top