• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Diskussion og debat om version 1.31

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
I kan her læse opdateringsnoterne til version 1.31.

I denne tråd kan dele jeres tanker om opdateringen. Husk at tanker om Halvingerne hører til i den dertil indrette debattråd.
 

DeletedUser372

Guest
Hvorfor skal os med magisk støv bi beholde en magisk støv fabrik med orkerstil?? når det er en helt anden kapitel? fordi hvis både eliksir og juvel får nyt udseende i halvlinge stil burde der også være en halvlingstil for magisk støv, no love for magic dust :( !! jeg var i forvejen ikk ret glad for at have den der lyserøde svampede ting i min by men nu bliver mine produktioner da ihvertfald ikk kønnere at kigge på :/ det vidst det eneste jeg er lidt ked af, nu vil jeg faktisk hellere have juveler eller eliksir boost :/

Ellers synes jeg huse, værksteder, rådhus er super flotte og glæder mig til at få dem, da jeg havde sagt til mig selv jeg ikke ville have en drage by så kan jeg springe den over og få halvlinge stil istedetfor hvilket er meget pænere efter min mening.

men glæder mig til at rykke op af nu :) til mange af tingene som er ret fede, men synes bare magisk støv burde have haft lidt mere love, det fik den heller ikk i goblinstil så skal den da ikk blive ved med at være orker stil øv ! :/
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg synes at det ville være rart, hvis vi kunne få rette den fejlvisning, der er omkring nabohjælp.

Flere af mine medlemmer i broderskabet, der har ydet mig nabohjælp, vises ikke med guld håndtryk, som andre når de har ydet nabohjælp til mig...
Det skal lige siges at jeg får min belønning (mønt og forsyning).

Det er skam fejlmeldt og har været det et stykke tid. Det er en lidt tricky fejl, da det er svært at finde et mønster i hvem der vises forkert og det tager derfor noget tid at få den rettet.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hvis i pludselig spotter et mønster må i selvfølgelig meget gerne melde det! :)
 

DeletedUser372

Guest
Jeg hvis ikke det er meldt ud eller hvis man skulle tro at det er blevet rettet, fordi jeg har haft det før opdateringen og efter opdateringen, troede jeg faktisk den var rettet men kan godt se at den stadig er som før, når folk bytter handler med hinanden får man ikke varene med det samme, faktisk som mig der sidder på hele dagen ikke har fået mine varer i bytte, ihvertfald ikke før jeg åbner op for handler så kommer de allesammen i kæmpe stakke.
lidt træls når folk siger har byttet varene med dig og så sidder man og tænker øh hvor ?? når der skulle først åbne for handelsmanden for at få mine varer..
 

DeletedUser218

Guest
Hvis i pludselig spotter et mønster må i selvfølgelig meget gerne melde det! :)

Elsker at finde mønster :cool: så prøvet lige her, imorges at notere alle dem der havde givet mig nabohjælp igår, sammen med tidspunkt. Har så prøvet at sammenligne samme personer op af dagen.

Og fandt denne:

PersonX gav mig nabohjælp igår kl. 11:35 (Her fra har personX 23 timer, til han,hun kan give mig nabohjælp igen, og jeg har 24 timer til at give nabohjælp til personen, hvis jeg også vil have værktøjer)

PersonX gav mig nabohjælp idag kl. 10:42, Her var der nedtælling på guldhånd i kun 53min, og blev grøn igen kl. 11:35, her burde guldhånden blive reset til 24 timer igen, og ikke 53min

Dette fremkom idag ca. 6 ud af 12 gange, af dem der gav mig hjælp igen, lige efter der var gået 23 timer.

fandt også ud af i få tilfælde, at der var nogle, der slet ikke passet ind i mit mønstre, men kan jo være at det er fordi, nogle ure der ikke bliver reset, og hvad kan der ikke ske, når tiden ikke tikker rigtigt sammen o_O
 

DeletedUser277

Guest
Har noteret mig samme mønster som HumleBumle

1. Guldhånden er altid korrekt
2. Fejlen opstår hos de, der har besøgt mig 2 gange inden for 24 timer, hvor første besøg er udløbet.
3. Ja så er der selvfølgelig de, hvor manglende besøg er korrekt

Goldy
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser235

Guest
Hvis i pludselig spotter et mønster må i selvfølgelig meget gerne melde det! :)
Jeg fejlmeldte det den 4 eller 5 marts, så mon ikke fejlen er kommet ind sammen med version 1.23/Troldmænd og drager.
 

DeletedUser235

Guest
Elsker at finde mønster :cool: så prøvet lige her, imorges at notere alle dem der havde givet mig nabohjælp igår, sammen med tidspunkt. Har så prøvet at sammenligne samme personer op af dagen.

Og fandt denne:

PersonX gav mig nabohjælp igår kl. 11:35 (Her fra har personX 23 timer, til han,hun kan give mig nabohjælp igen, og jeg har 24 timer til at give nabohjælp til personen, hvis jeg også vil have værktøjer)

PersonX gav mig nabohjælp idag kl. 10:42, Her var der nedtælling på guldhånd i kun 53min, og blev grøn igen kl. 11:35, her burde guldhånden blive reset til 24 timer igen, og ikke 53min

Dette fremkom idag ca. 6 ud af 12 gange, af dem der gav mig hjælp igen, lige efter der var gået 23 timer.

fandt også ud af i få tilfælde, at der var nogle, der slet ikke passet ind i mit mønstre, men kan jo være at det er fordi, nogle ure der ikke bliver reset, og hvad kan der ikke ske, når tiden ikke tikker rigtigt sammen o_O
Jeg er ret sikker på at du har ret. Timeren vises korrekt for den der giver nabohjælp(23 timer), men timeren på guldhånden bliver ikke nulstillet hos den der modtager nabohjælp, da den af mærkelige årsager først nulstilles efter udløb(24 timer), der er sikkert en eller anden der har forsøgt at optimere koden ved hjælp af ekstra timere for at minimere "server requests", men den rigtige timer der sørger for at vi også får forsyninger virker heldigvis stadigvæk, så de må bare tilbage til den igen:)
 

Tordhrano

Active Member
... når folk bytter handler med hinanden får man ikke varene med det samme, ... der skulle først åbnes for handelsmanden for at få mine varer..
Jeg er helt enig - det ville være rart at få varerne med det samme. Jeg tror svaret er samme som ovenfor at de forsøger at spare på antallet af gange der "snakkes med serveren".
Måske skal man bare gøre det til en vane at åbne handelsmanden en gang imellem - især hvis man venter på varer. Så vidt jeg kan gennemskue behøver man ikke at vente på at vinduet åbner, man kan bare klikke videre og så kommer varerne lidt efter.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for jeres glimrende research - Jeg sender det videre og håber udviklerne kan bruge det. Jeg kan nemlig forstå at de stadig kæmper en del med at få det ikon til at opføre sig ordentligt.
 
Top