• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Disse gaver er til dig???

DeletedUser277

Guest
Hvad er dette?

Ved besøg finder du ind imellem en kiste der siger: " Goldy, Tak fordi du hjælper i min by, disse gaver er til dig!" :)

Så er der absolut intet :confused:
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det burde kun ske, hvis det er pakke nummer 4 den dag. Jeg har set nævnt på beta at det er en fejl der er kommet at du får vist flere gaver end du kan modtage, hvorfor den så er tom. Jeg håber det er det der er sket i dit tilfælde :)
 

DeletedUser277

Guest
Det kan godt passe Skolehaven........... Altså det med 4. pakke.
Har oplevet det mere end en gang, så nu syntes jeg det var tid at spørge :)

PS! Har faktisk også oplevet af finde 5 kister, uden ovennævnte tekst, få vist at jeg fik en gave, men ved nøjere eftersyn var der retfærdigvis ingen gave. Således må der være mere end én fejl i relation til kister i forbindelse med nabobesøg.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jep der er vidst lidt grafik fejl de skal have kigget på, men så længe jeg får hvad jeg fortjener så lever jeg med det... lidt endnu :D
 

DeletedUser277

Guest
Hehe ja, ditto her. ;)

Det var også mest ud i -Piet van Deur- genren..... :"Og hvad er dette, tid sted og anvendelse?" :cool:
 

DeletedUser100

Guest
Jeg har også fundet flere gaver end blot de første 3 - alle tomme. Ganske forvirrende faktisk, man bliver jo helt i tvivl om hvorvidt man har talt forkert :D
 
Top