• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Div. præmier

Eragon

Well-Known Member
Nu har vi ofte et event, hvor vi hver gang kan vinde forskellige bygninger, mange af dem er rigtig sjove og flot lavet, men desværre er det ikke muligt ( i alt fald ikke for mig) at få plads til dem alle sammen.

Jeg kunne godt tænke mig at der bliver fundet på nogle andre præmier, jeg har selv et par forslag, men jeg er sikker på at der er mange af jer andre der har nogle gode og sjove forslag til nogle nye præmier, så der også sker en udvikling på den front af spillet.

Mine forslag er:

- man kan vinde en by udvidelse

- man kan vinde en særlig bygning, der evt. skal bygges i skoven oppe i venstre hjørne eller nede ved broen i bunden af bykortet

- man kan vinde en ekstra provins op verdenskortet, som skal bruges til at bygge en speciel broderskabs by op. en by hvor man frem over kan vinde byggematerialer til de nye bygninger, en form for broderskabs puslespil.

- man kan vinde en bygning der laver 1 diamant om dagen.
 

Tordhrano

Active Member
Jeg kunne også godt tænke mig at præmierne i eventyret blev genovervejet.
Det er fint nok med møntregn og forsyningsoverskud, men for os, der ikke bruger mana er bygningerne temmelig værdiløse. For mig giver "mana" hytten 500 forsyninger/3 timer (og 90 kultur). 2 værksteder giver 13000 forsyninger/3 timer hvis man medregner opgaven med 2*3timer + XX mønter. Så to almindelige værksteder på niveau 1 er ca. 20 gange bedre end en manahytte som skal forestille at være en hovedpræmie.
 
Senest redigeret:
Top