• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Eldrasils opstigen - Feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej!

Her vil vi gerne samle alle kommentarer og feedback til efterårets begivenhed - Så giv los med stort og småt.

I finder præsentationen af begivenheden her.
 

DeletedUser37

Guest
Hvis nu man allerede har "brokket" sig over noget på beta forum, giver det så mening at nævne det her også?
Jeg tænker at hvis det ikke førte til ændringer på beta, må det vel betyde, at den del ikke bliver ændret?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Der er ikke noget der bliver ændret i eventens nuværende form, men vi vil gerne høre feedback i forhold til fremtidige events - også selvom det er nævnt på beta.
 

DeletedUser37

Guest
Jeg har skrevet det på en måde, så jeg tænker at det ikke er en spoiler :)
"Spend xx Knowledge Points
Buy xx Knowledge Points
Gain xx Relics
Solve xx Encounters or buy xx Knowledge Points"

Det er rækkefølgen på 4 opgaver i eventet.
Den slags kunne godt være delt bedre ud.
Og evt lad "buy knowledge points" komme FØR "use knowledge points."

De opgaver er ofte ret "dræbende", og så bliver det bestemt ikke bedre, når de kommer i træk! :)
 

Silvertoe

Member
Hej!

Her vil vi gerne samle alle kommentarer og feedback til efterårets begivenhed - Så giv los med stort og småt.

I finder præsentationen af begivenheden her.

Jeg har oplevet, at de relikvier jeg har optjent (2x3) stk. fra de første FE-quests ikke er blevet opdateret i Edrasils opgaven, hvor vi har til opgave at samle 40 relikvier. Pokkers ærgeligt, når man har opdaget 180 provinser (og endnu ikke har orker) - så er det bare megasvært at samle tilstrækkeligt med relikvier!
 

DeletedUser64

Guest
Jeg bruger kun 140 frø, men jeg får kun 10 hver gang til den næste gevinst.
 
Top