• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Elvenar fylder 8 år!

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej konger og dronninger!

I anledning af at Elvenar snart kan fejre sin 8 års fødselsdag afholder vi en konkurrence. Konkurrence består af en kryds og tværs, bygget op om begreber i og omkring spillet. Nederst er der et felt med plads til 8 bogstaver, som er selve løsningen. Den bedes i sende til mig i en privat besked hvorefter jeg vil udtrække vinderne via en tilfældighedsgenerator.

Præmierne bliver som følger:
1: 1 Tyngdelovens Kro + 600 diamanter + 30 videnspoint
2: 500 diamanter + 30 videnspoint
3: 400 diamanter + 30 videnspoint
4 til 8: 300 diamanter hver

Forklaring til spillebrættet:
Et tal øverst til venstre i et felt henviser til det hint som står beskrevet under spillebrættet - Et tal nederst til højre i et felt angiver at bogstavet skal bruges i svaret. Selve spillepladen bliver delt i et svar til dette indlæg.

Hvor meget i har lyst til at hjælpe hinanden her i tråden står jer frit for - Men jeg vil opfordre til at undlade at dele direkte svar.

Tilføjelse: I skal være opmærksom på at nogle af felterne tæller som mellemrum.

Konkurrencen løber til og med d. 18/6 - Det vil sige svar jeg modtager efter kl. 23:59 ikke tæller med.
 
Senest redigeret:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her er selve spillepladen - God fornøjelse!
 

Vedhæftede filer

  • Elvenar8år.pdf
    209,5 KB · Set af: 199

KJN001

New Member
Hej konger og dronninger!

I anledning af at Elvenar snart kan fejre sin 8 års fødselsdag afholder vi en konkurrence. Konkurrence består af en kryds og tværs, bygget op om begreber i og omkring spillet. Nederst er der et felt med plads til 8 bogstaver, som er selve løsningen. Den bedes i sende til mig i en privat besked hvorefter jeg vil udtrække vinderne via en tilfældighedsgenerator.

Præmierne bliver som følger:
1: 1 Tyngdelovens Kro + 600 diamanter + 30 videnspoint
2: 500 diamanter + 30 videnspoint
3: 400 diamanter + 30 videnspoint
4 til 8: 300 diamanter hver

Forklaring til spillebrættet:
Et tal øverst til venstre i et felt henviser til det hint som står beskrevet under spillebrættet - Et tal nederst til højre i et felt angiver at bogstavet skal bruges i svaret. Selve spillepladen bliver delt i et svar til dette indlæg.

Hvor meget i har lyst til at hjælpe hinanden her i tråden står jer frit for - Men jeg vil opfordre til at undlade at dele direkte svar.

Konkurrencen løber til og med d. 18/6 - Det vil sige svar jeg modtager efter kl. 23:59 ikke tæller med.
Hvordan sender man Galadan en privat besked her i forum?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
En kvik læser har gjort mig opmærksom på en fejl på pladen. Der mangler et felt i 13 over, dvs vandret - Så i sidste felt skal der stå både YR, og det er "Y" i skal bruge til 12 ned.

Jeg beklager!
 

Sputnik

Active Member
Er der krav på at bruge en bestemt type **BROWSER** EKS. CHROME ELLER EDGE, SPIONAGE **BROWSER** .
Jeg har forsøgt med 2 andre, men kan ikke komme ind og være med, medmindre jeg laver dokumenterne om. ???
.
.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Er der krav på at bruge en bestemt type **BROWSER** EKS. CHROME ELLER EDGE, SPIONAGE **BROWSER** .
Jeg har forsøgt med 2 andre, men kan ikke komme ind og være med, medmindre jeg laver dokumenterne om. ???
.
.
Jeg har svaret på din besked. Spillepladen er en PDF, så du kan ikke umiddelbart udfylde den direkte på skærmen.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Lodtrækningen er nu foretaget og listen over vindere er som følger:

1: Mulliere
2: Regn2016
3: Lille Pjok
4: Miniput
5: Bambi
6: KJN-BE1
7: Eltina
8: Kong1
Tillykke til vinderne! Præmierne vil blive tildelt i løbet af søndag i denne uge.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Så skulle præmierne være tilføjet til de respektive vindere - Endnu en gang tillykke
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tillykke til vinderne. Jeg syntes man burde lave flere tiltag/konkurrencer for at få flere på forum

Det er også noget vi kigger på - En udfordring for mig er at finde noget relativt enkelt, som i samtidig synes er lidt udfordrende og underholdende.

Jeg lytter gerne til gode forslag i min indbakke.
 

Sputnik

Active Member
Tillykke til vinderne. Jeg syntes man burde lave flere tiltag/konkurrencer for at få flere på forum
Jeg tror ikke det er nemt at få mange flere tilbage på FORUM, da FB-FORUM er kommet op og de holder sig til dette sted for at se reklamer.

FB er generelt verdens største sladre-chatol, hvor alt der skrives der spredes verden over. . .
.
 
Top