• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Elvenarisk karneval 2021 - Feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej alle. Her vil vi gerne samle alle kommentarer og reaktioner på begivenheden om det elvenariske karneval 2020. I kan læse præsentationen af begivenheden her.
 

Darla

Active Member
personligt kan jeg bedst lide events med kister.. tåge, kort etc er IKKE min favorit og jeg har ikke held med dem i forhold til at vinde bygninger selv med en 2 x option..så tak for kisterne

Tak for 20 VP og ikke kun 10 VP

Skal lige nævnes jeg har spillet eventen på beta

Som præmie syntes jeg gerne der må være dyremad..med den zoologisk have vi efterhånden holder os, skal der meget mad til
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg savner noget fornyelse i disse mange events, opgaverne ligner hinanden præmierne ligner hinanden (af værdi ikke altid af udseende).
der er lidt forskel på hvordan vi indløser de dimser vi samler, men stort set så er det det samme hver gang....

Jeg efterlyser noget mere samarbejde i broderskabet og måske mellem flere broderskaber.
 

Eltina

Active Member
En udvikler skal se på pladsen, en dagens præmie tekst
Der mangler "6 t"
Så det en anden gang vises korrekt.

SkovvognFejl er hvor man kan se dagens præmie
Skovvogn er når man har vundet den og den er på lageret.
 

Vedhæftede filer

  • skovvognFejl.png
    skovvognFejl.png
    661,6 KB · Set af: 115
  • skovvogn.png
    skovvogn.png
    885,8 KB · Set af: 116

Eltina

Active Member
"Får3runer"
Billedet viser at jeg får 3 runer, når jeg har alle flag.
"Får1runer"
Billedet viser jeg får 1 rune.

Det kan godt være jeg har fået 3 runer, men det er ikke det der vises.
 

Vedhæftede filer

  • Får1runer.png
    Får1runer.png
    999,9 KB · Set af: 108
  • Får3runer.png
    Får3runer.png
    870,9 KB · Set af: 104

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hvis der er yderligere feedback til begivenheden er det ved at være sidste udkald.
 

Sputnik

Active Member
Der mangler gevinster på areal 8x4, 4x8, + 7x4 , 4x7, + 6x4, 4x6, + 5x5, + 4x5, 5x4....
med tilsvarende påkrævet kultur, Beboer & kultur, varieret fra 25% beboer og 75 kultur ... til 55% beboer og 45% kultur så der er forskelligt at vælge imellem....
Så mangles der også bedre og større gevinst-bygninger med MANA eller Guddommelige Frø, (da dette er en afhængige varer efter 12 Sæson.) .
At være tvungen til at samle mere end 25--30 bygninger for at få rimeligt er ikke lige det rette tal.
 

Johso6

Member
Angående skovelverparadevogn som Eltina beskriver de fejl der er med visning af produktions tiden, når man så har placeret skovelverparadevognen viser den lige pludselig den rigtige produktions tid 63 t, så man går fra 3 timer til 36 timer for at ende på 63 timer, hvor ved den taber sin værdi

Skovelverparadevogn.jpg
 

Silvertoe

Member
Angående skovelverparadevogn som Eltina beskriver de fejl der er med visning af produktions tiden, når man så har placeret skovelverparadevognen viser den lige pludselig den rigtige produktions tid 63 t, så man går fra 3 timer til 36 timer for at ende på 63 timer, hvor ved den taber sin værdi

View attachment 518
Er det ikke sådan at den fulde produktionstid er 36 timer - og at den producerer 63 pr time (63/t)
 

Sputnik

Active Member
Jeg forstår at der er 36 timers fuld tid med mellemtømning hver 24 time.
Hvad den gir (samlet) og pr (time) er forskellig på hvilken sæson de er fra.
(Ønskes der en af de bedre kan den laves selv.) (i Magisk Akademi)

Der er blot den kritik til at der ikke er nogen der yder en væsentlig mængde til hvad der skal benyttes.
Er kommet forbi hvor der skal benyttes min. 98.000 daglig.
Nu er det 45.000 til 75.000 til opgradering. (+varer).
.
 
Top