• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

En IDE

collosium

New Member
hejsa INNO

jeg er en af de mange der nyder jeres spil og i er kommet med mange super funktioner det sidste års tid takker for det..

jeg har lige som Alle andre fået samlet en god mængde Formular fragmenter og ja de kan jo ikke rigtig bruges til så meget..

så min ide går ud på at der måske kunne komme en bygning / en udvikling til de magiske akademi, / en omrejsende handelsmand, eller noget i den stil, hvor man kunne bruge sine formularer til at købe brugbare ting..
f.eks.
en våbensmed 50,000 formularer
en bygning der giver boost i X antal dage til produktion. . feks. 100 % boost, i 2 dage. - pris 25,000 fragmenter.
generelt bygning er giver lidt hjælp i kort tid,, på den måde føler vi som brugere at vi kan få noget ud af vores fragmenter,
kunne lige frem være at må så ville forsøge at komme længere i spirret for at forsøge at samle fragmenter sammen, og bare det at hver gang man får fragmenter, så sidder man ikke og tænker "spildt arbejde"

nå men bare en ide.

Venlig hilsen Collosium
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for forslaget. Det er faktisk en af de ting jeg selv har sendt videre til udviklerne, da jeg også har voldsomt mange FF på lager. :)
 

Eltina

Active Member
Jeg har lige nu 265k formularfragmenter, og mit magisk akademi køre i døgndrift og beholdningen bliver ikke mindre med det jeg får fra spiret.
mit lager har også bygninger som under event bliver konverteret til formular fragmenter.
så hvis der var mulighed for at bruge dem på anden måde, kunne det være interessant.
så må man jo altid se om det er noget jeg vil gøre brug af.
 

qwertyuiop

New Member
betal 1.000.000 fragmenter - og få tilsendt en tshirt med noget logo fra innoGames eller elvenar. Eller med noget fjollet tekst "Denne Tshirt kostede mig en frygtelig masse formularfragmenter".

---
Spøg til side.
Mere seriøst...
Kunne man betale en mængde fragmenter, for at konvertere én vare til en anden. Eller ét relikvie til et andet.

Den løsning er set i andre spil.
En overskudsvare bruges som betaling for at veksle andre varer/rescourser
 

Sputnik

Active Member
@qwertyuiop
nu vil jeg be dig komme til fornuft..... ;)
INNO vil under ingen omstændigheder samarbejde til fordel for en eller flere spillere, :rolleyes: de vil kun rette til fordel for sig selv så de kan sælge diamanter i deres butik.. :D ...

Helt seriøst.
løsninger til fordel for spillets spillere (i alle spil) er dæmpet så ekstremt i de sidste 20 år og salgs lokkeri & taktik er steget med mere end 2000% ....
Så forvent ikke noget... og det er helt seriøst .
.
 

Darla

Active Member
Sputnik.ja med den tilgang til udviklerne og spillet--får vi da helt sikkert noget nyt....

Hvis vi ikke kommer med ide og ønsker..ja så ved udviklerne jo ikke hvad vi mangler...

Jeg kan IGEN opfordrer til at skrive her, skrive på BETA ELLER deltage når udviklerne går LIVE... jeg har rigtig mange gange sat med og de LYTTER faktisk til ens ønsker.. de modtager med kyshånd ideer, tema ønsker osv. Er det en forretning..ja da , mere blå øjet og blond er jeg dog ikke...
 

Sputnik

Active Member
Du mener altså ikke at en (næsten) gratis reklameplads og en glad spiller, er til fordel for INNO?
Jamen ok. Så må jeg komme til fornuft. (-:

Læs det hele og kommenter så bagefter.....
(CITAT)
@qwertyuiop
nu vil jeg be dig komme til fornuft..... ;)
INNO vil under ingen omstændigheder samarbejde til fordel for en eller flere spillere, :rolleyes: de vil kun rette til fordel for sig selv så de kan sælge diamanter i deres butik.. :D ...

Helt seriøst.
løsninger til fordel for spillets spillere (i alle spil) er dæmpet så ekstremt i de sidste 20 år og salgs lokkeri & taktik er steget med mere end 2000% ....
Så forvent ikke noget... og det er helt seriøst .
.
 

qwertyuiop

New Member
Læs det hele?
Sputnik... Jeg har skam læst hele din besked. Det er normal kutyme at citere den del, man selv har en kommentar til, så folk kan se hvilken pointe man ønsker at fremhæve. I modsætning til at citere hele beskeder, som du lige har gjort - det giver ingen fokus på hvad du mener.

Ok. Vi kan dog godt gennemskue, at du så er uenig i mit forslag.
Men det kan være du selv har et godt forslag til hvordan man kan gøre brug af overskydende fragmenter. (-:
 

Johso6

Member
Jeg bruger mine fragmenter til at producer bygninger i det magiske akademi, på den måde behøver jeg ikke at opgrader dem, hvilket øger min kultur væsentligt.
Jeg går også efter de formular som kan give en portal profit, hvilket hjælp en hurtigere igennem videns træet/ forsknings træet.
Men kan da godt se det kan være en fordel længer henne i spillet, når man er kommet så langt at man skal vante på næste kapitel bliver opfundet/ uploadet/ tilgængelig.
 

Darla

Active Member
har vi mange fragmenter..ja ..men altså så hellere for mange end for få... når det nu er som det er..at man har mange..ja så tænker jeg jo aldrig om jeg har nok, og kan lave de ting der bliver tilbudt i akadamiet uden at tænke over om jeg har råd til det... jeg har råd til det..afhænger kun at held hvad der bliver tilbud jo
 
Top