• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

en voksende event bygning .

DeletedUser291

Guest
hvad med at lave en ny bygning . som man bare opgraderer hver gang der er et event .
den kunne feks starte med en grund bygning som kan vindes i en opgave alle skal løse den kunne feks starte som en 1x1 bygning som giver 1 befolkning og 10 kultur og så når at den når feks 100 befolkning og 1000 kultur så vokser den til en 2x2 bygning og det skal være sådan at selv om at man springer et event over så kan man stadig væk stable dem oven på hinanden . der kunne jo være flere opgraderinger som præmie i hvert event og bygningen udgår ikke sådan lige forløbelig da den jo bare vokser og vokser og nye spillere starter jo bare fra bunden af på deres bygning . så bygnings størrelse og udbytte afhænger kun af hvor mange event man deltager i og hvor længe man har spillet .
 

Eragon

Well-Known Member
At vinde en bygning som vi kan opgraderer synes jeg lyder som en rigtig fin ide.
Jeg har selv tænkt på at det er lidt synd for nogle af de flotte bygninger som vi har kunne vinde indtil nu, for hvis man er så "uheldig" at eventet slutter lige før man kan låse et nyt kapitel op, så får man en bygning der næsten er forældet..
Om bygningen skulle kunne opgraderes efter hvert event, eller efter oplåst kapitel.

Det kunne også være at man skulle samle forskellige byggematerialer, de kunne evt. samles ved at yde nabohjælp, kæmpe i turnering og i provinser, gennemføre event opgraderer andre bygninger, ved at opfinde nye ting i forskningstræet, man kunne måske også handle med nogle af byggematerialerne hvis der bliver indsat en ny fane på marked...
På den måde tror jeg at vi kan få flere aktive spillere, for så kommer der en belønning.
 

DeletedUser315

Guest
Tja - er det ikke det gør allerede? Eller misforstår jeg dig? Da jeg første gang fik min omrejsende købmand3 gav han 120 juveler pr 9 timer. senere har jeg fået ham opgraderet så han nu giver 230 pr 9 timer. Ligeledes har vi også fået opgraderet "mystisk magisk æg" fra 1200p til 2200p. Er det det du mener eller?
 
Top