DeletedUser105 Guest 16. Jan 2016 #1 Opgaven lyder: Forsk i "udsøgte" barakker. Der kan kun forskes i "overlegen" barak. Der burde bruges det samme udsagnsord.
Opgaven lyder: Forsk i "udsøgte" barakker. Der kan kun forskes i "overlegen" barak. Der burde bruges det samme udsagnsord.
Galadan Community Manager Elvenar Team 18. Jan 2016 #2 Du har ret. Jeg takker! Jeg er ikke helt vild med nogen af ordene i sammenhængen, så hvis nogen har et bedre forslag til en oversættelse af "superior" lytter jeg gerne.
Du har ret. Jeg takker! Jeg er ikke helt vild med nogen af ordene i sammenhængen, så hvis nogen har et bedre forslag til en oversættelse af "superior" lytter jeg gerne.
DeletedUser105 Guest 20. Jan 2016 #3 "Overlegen" er sådan set ok, men i min verden lyder "Opgrader barak" bare mere lige til
Galadan Community Manager Elvenar Team 20. Jan 2016 #4 Absolut - Men når der er opgaver til de forskellige niveauer af barakker, er vi nødt til at have det specifikke niveau med i hver enkelt.
Absolut - Men når der er opgaver til de forskellige niveauer af barakker, er vi nødt til at have det specifikke niveau med i hver enkelt.
DeletedUser70 Guest 21. Jan 2016 #5 folk kan nok godt finde ud af at de skal opgradere barak eller andet.Hvis ikke kunne man jo skrive opgrader barak til højere niveau. Om det er overlegent eller udsøgt er nok ligemeget. der står jo kun "barak" når du holder musen henover.
folk kan nok godt finde ud af at de skal opgradere barak eller andet.Hvis ikke kunne man jo skrive opgrader barak til højere niveau. Om det er overlegent eller udsøgt er nok ligemeget. der står jo kun "barak" når du holder musen henover.