• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Er det mon muligt ?

DeletedUser286

Guest
Kære Galadan & Khatar.

Jeg ved jo at sidder på spring, for at hjælpe os med alle mulige og måske også umulige ting, men som en ægte
Elvenar altid siger: ingen udfordring er for stor, bare det ikke er et spørgsmål om plads...

Jeg har en lille opgave til jer, som ville kunne stille min og sikkert også andres nysgerrighed.

Er det muligt at vi kan få en liste over vinderne og deres ranglistepoint af Broderskabs eventyret på de forskellige server ?
en top 10 liste ville også kunne gøre det.

Jeg tænker at det kunne tjene til inspiration og ikke mindst, kunne det være sjovt at se hvor meget det er muligt at "presse citronen"

På forhånd tak
Skriv endelig hvis det kræver kage at klare opgaven ;)

Bedste hilsner
Bacongrisen.
 

DeletedUser

Guest
Hej :)

Et værktøj til at sammenligne top 10 klaner på de forskellige servere (til turnering og mange andre sjove ting), det er et lille site jeg er blevet meget glad for :)
www.elvenstats.com

Jeg forespørger selvfølgelig ledelsen om det er muligt at få en top 10 over eventyr :)

PS, jeg foretrækker baconkage
 

DeletedUser286

Guest
Tak Khatar.

Ja, jeg har også stor glæde af elvenstats, lidt statistik nørd en man vel ;)

Men den top liste over eventyrene er faktisk den eneste ting jeg kan komme i tanke om at der mangler på siden.

Jeg har i øvrigt forsøgt mig med Baconkage, brugte baconfedt i stedet for smør.... o_O
Jeg vil sige at den smagte af bacon, men det var vist også det mest positive der kunne siges om den kage. :eek:

Jeg lover at jeg vil arbejde videre på kagen og skal nok give besked når/hvis det lykkes at lave noget der er til at servere.

Endnu engang tak
 

Tordhrano

Active Member
Jeg har været udsat for en cheesecake med bacon i bunden (der var vist et væddemål involveret) - jeg skal ikke kunne sige om der også var baconfedt i. Det smagte af, tja, cheesecake med bacon.
 

DeletedUser

Guest
Hej @Bacongris

Efter mange undersøgelser er det ikke noget vi har tilgængelig data på, men næste eventyr vil vi indsamle information fra andre community managere, og forhåbentlig komme med et ca billede til dig over hvad klaner laver på andre servere.

Det kommer til at kræve lidt fodarbejde fra vores side, men vi vil gladeligt gøre det :)
 

DeletedUser286

Guest
Hej @Khatar

Ej det er jeg glad for, du er en gave til os Elvenare... takker mange gange.
Giv venligst en stor tak til community managere hele vejen rundt :)

Endnu engang tak!
Bacongrisen.
Som nok skylder en kage ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hej @Bacongris

Jeg har netop rygget efter resultaterne fra sidste eventyr, jeg forventer at vi snart kan komme med en nogenlunde retvisende, dog ganske uofficiel oversigt til dig :)
 

DeletedUser

Guest
dette er de tilbagemeldinger jeg foreløbig har modtaget
US højeste 43500
Tyskland 72500
 

DeletedUser286

Guest
Takker, det er jeg glad for...

Det ser ud til at de går pænt meget op i eventyret i Tyskland :D

Godt at vi har dig @Khatar
Tak
 

DeletedUser

Guest
Tak for rosen, men jeg har desværre ikke modtaget flere tilbagemeldinger :-/

Men ja, tyskerne tager nok prisen, de må være meget disiplinerede... mon deres klanleder er en lille mørk mand med overskæg hmmm, de går i hvert falde strækmarch igennem eventyret :-D
 

DeletedUser286

Guest
Hva'så, har vi oplysninger om hvilken server der fik lavet flest point i det sidste eventyr ?
 

DeletedUser

Guest
:-D jeg har netop sendt en forespørgsel til elvenstats, i håb om de vil implementere historik ifht eventyr :)
 

DeletedUser286

Guest
Takker :)... Det er vi nogle stykker der efterhånden har ;-)
 

DeletedUser

Guest
hej @Bacongris

Jeg er nu i dialog med elvenstats, og der vil muligvis køre betatest på en kode til netop dette ved næste eventyr :)

HVIS jeg har så hullet en hukommelse, som jeg nogen gange er mistænkt for... vil du så være sød at påminde mig omkring starten af næste eventyr??
 

DeletedUser

Guest
jeg føler mig rimelig sikker, hun bliver forpustet inden hun når fyn, og der er der stadig lang vej hehe :-D
 

DeletedUser

Guest
hehe, nej måske god energi... men inden hun har fundet vej over øen og er kommet på rette spor... så tænker jeg energien er brugt op :-D
 
Top