• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Er helt ny i dette fora

DeletedUser160

Guest
Hej Alle

Jeg er helt ny i dette fora og på Elvenar i det hele taget, har været her i knapt en uges tid og synes det er lidt svært at finde rundt, men det kommer stille og roligt kan jeg fornemme. Jeg håber man bærer over med mig hvis jeg laver fejl eller ikke lige ser hvad der sker hist og pist.

God dag til Alle her.. :)
 

DeletedUser159

Guest
Hej Alle

Jeg er helt ny i dette fora og på Elvenar i det hele taget, har været her i knapt en uges tid og synes det er lidt svært at finde rundt, men det kommer stille og roligt kan jeg fornemme. Jeg håber man bærer over med mig hvis jeg laver fejl eller ikke lige ser hvad der sker hist og pist.

God dag til Alle her.. :)
 

DeletedUser159

Guest
Hej Lemonia og velkommen til elveruniverset :) Mit bedste råd til dig er, at blive medlem af et broderskab. Det er en fantastisk måde at lære på og samtidig have gode naboer at handle med
:)
 

DeletedUser160

Guest
Hej Lemonia og velkommen til elveruniverset :) Mit bedste råd til dig er, at blive medlem af et broderskab. Det er en fantastisk måde at lære på og samtidig have gode naboer at handle med
:)
Hej Kisser64

Jamen jeg takker, ser dog lige tiden an lidt endnu, finder ud af tingene stille og roligt. Faktisk går der nok noget tid, da jeg er i flytterod i disse dage, flytter til ny lejlighed her den 4 og så går der nogle dage før der igen er ro på tingene. Jeg er førtidspensionist og ikke så mobil så det gør noget,så en del af min tid bruger jeg på spil rundt omkring på nettet, helst de gratis spil, da pengene ikke er det store.

Men du skal have tak for dit gode råd, jeg finder ud af det hen af vejen.

MVH Lemonia :)
 
Top