• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Eventen

DeletedUser64

Guest
Fra og skulle lave 10 drikkevare blev det lige pludselig til 60, det var da jeg havde de 8, sørgeligt som Inno behandler sine spillere ;-((
 

bambi

Active Member
Hej Jytte,

Du er ikke den eneste :confused:

upload_2016-10-17_15-49-14.png

Øverste tekst siger 60 liter grankoglesirup, som godt kunne tyde lidt på at det er 60 der skal produceres, men teksten med under "Påkrævet" siger 10 gange.

Men måske InnoGames nu er blevet så smarte, så de kan se at jeg har 6 Værksteder og det er 10 gange i hvert Værksted?? (tvivler dog :p)

Så endnu en rigtig god gang opgave tekst de har fået lavet til et "event" ... bliver spændende at se, hvad for nogle tekst brølere der kommer på de næste opgaver ..

/bambi
 

bambi

Active Member
Forsyningernes styrke skal laves i Det Magiske Akademi .. måske tæller det også at finde dem i Skattekisterne ved nabobesøg, men er ikke sikker.

/bambi
 

bambi

Active Member
Nå, opgave 2 er da heller ikke helt uden fejl:

upload_2016-10-17_16-59-53.png

Få 100 marmor og bjælken siger 0 / 1000 og det er da også 1000 ved stål og planker :)

/bambi
 

DeletedUser159

Guest
Og syv relikvier bliver til 17. Det er for dårligt - man aner jo faktisk ikke, hvad opgaven lyder på.
Jeg stillede spørgsmå andetsteds her i forummet og fik blot det svar, at oversættelsen fejlede og man beklagede, men det er ærligt talt ikke godt nok. Det var også galt sidste gang, der var en event.
 

DeletedUser237

Guest
Mon der kommer en opgave-pakke mere, hvis man løser den første?
Er det dette den eneste, så er den ret-så-hård for de nyere spillere, eks kan det at skrabe 17 relikvier sammen tage pusten helt af nogle af dem
 

DeletedUser100

Guest
17 relikvier skulle ikke være så voldsomt svært, det er enten 2 provinser (hvilket er relativt hurtigt spejdet for en "ung" spiller) eller turnerings-belønning, som jo er igang lige pt.
Men er helt enig, det er for ringe at der -endnu en gang- er så mange fejl i opgaverne.
(Cist - Der er kun de 12 opgaver, så der skulle være tid nok til de fleste)
Jeg synes også det er underligt at belønningen ikke er ens for alle - Vi har alle de samme opgaver, så skulle vi også have den samme gevinst ved at løse dem. Jeg går ud fra at det har noget med balancering at gøre, men jeg synes nu det er uretfærdigt alligevel.
 

DeletedUser237

Guest
Du har ret, SorteEngel, jeg har overset at man også får relikvier i turneringerne og ja, så er det fint timet, at de er lige nu (jeg spiller selv sjældent i dem, synes at "udbyttet" giver mig for lidt pt).

Jeg forstår ikke helt den med at belønningerne ikke er ens for alle?
Jeg synes at det var helt fint, at der var en fair mulighed for at vinde præmier i Solhvervseventet, uanset om man var spritny.
At man som "ældre spiller" også har mulighed for at at løse flere opgave/opgavepakker og optjene flere belønninger synes jeg er med til at holde spillet interessant og udfordrende
 

DeletedUser100

Guest
Walters Cirkus giver ikke lige meget kultur til alle. Min gav 2800, mens andre siger deres kun gav omkring 2000. Jeg går ud fra at det er fordi jeg er længere fremme end dem, men en kulturbygning burde altså i mine øjne give det samme.

En af de større udfordringer for dem i mit broderskab er at de skal bruge specifikke relikvier til at lave forsyningers styrke, men de kan ikke komme videre da kampsystemet er lavet om, så de har hverken orker at forhandle med da de ikke er nået så langt endnu, og de kan ikke vinde kampene heller, så de er simpelthen landet i en blindgyde. De *kan* selvfølgelig være heldige at få dem via besøg, men chancen er ærligt talt minimal.
Og det synes jeg er super ærgerligt, da de under det gamle system godt kunne have været med.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Den giver forskellig kultur alt efter hvad kapitel man er i forskningsmæssigt. Jeg ved dog ikke om den opgraderer sig automatisk som du skifter kapitel :( Men jeg går ud fra at den giver forskelligt alt efter kapitel for at den sakl være noget værd for dem der er nået længst uden at skulle være for vidunderlig for dem der lige er startet. Der er trods alt ret stor forskel på hvad den første og den sidste kultur bygning giver.

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig bruger de formularer og at jeg har lært at det er en meget god ide altid at have lidt relikvier på lager... For mit vedkommende var det dog "kun" et vidunder jeg ikke kunne opgradere for en stund, men det irriterede mig en del indtil jeg fik muligheden for at få fat i de nødvendige relikvier. Det bliver dog særligt uheldigt under begivenheder som denne, da man ikke har god tid på samme måde som med at opgradere et vidunder.
 

DeletedUser237

Guest
Walters Cirkus giver ikke lige meget kultur til alle. Min gav 2800, mens andre siger deres kun gav omkring 2000. Jeg går ud fra at det er fordi jeg er længere fremme end dem, men en kulturbygning burde altså i mine øjne give det samme.

En af de større udfordringer for dem i mit broderskab er at de skal bruge specifikke relikvier til at lave forsyningers styrke, men de kan ikke komme videre da kampsystemet er lavet om, så de har hverken orker at forhandle med da de ikke er nået så langt endnu, og de kan ikke vinde kampene heller, så de er simpelthen landet i en blindgyde. De *kan* selvfølgelig være heldige at få dem via besøg, men chancen er ærligt talt minimal.
Og det synes jeg er super ærgerligt, da de under det gamle system godt kunne have været med.

Jeg mangler selv 2 opgaver i Cirkusset, men skulle da lige checke min belønning og den står til at give 1380 kultur (jeg er lige før dværge).

Jeg synes egentligt at det er ok, faktisk ret godt tænkt, at når der kun er een slutpræmie (jeg går ud fra, at der kun er de 12 opgaver i alt), at dem som gennemfører så også får en belønning, som får en som svarer til hvor langt de er i spillet.
Men jeg synes nu at det er lang sjovere og mere fair på alle niviauer, hvis der er flere præmier at kæmpe om (som i Solhverv) og at nye spillere kan kæmpe sig til nogle af dem, men det kræver at man er længere i spillet for at få flere.
Men det er noget af en brøler, at folk som har kæmpet hårdt og længe ikke har en chance ..... det er pinligt nok for Innogames, at tekst og progression i så mange tilfælde ikke hænger sammen (teksten siger fx at du skal fremstille 10 af noget, men progressions-barren viser at du skal fremstille 60)......
 

DeletedUser277

Guest
Tjah jeg ved nu ikke.
Er også en af dem som kun fik 1380 kulturpoint, måske skal det afspejle at vores kampe ikke er lige så hårde som "de stærke" ??? Syntes nu jeg har kæmpet lige så hårdt og længe, så en halvering af bonus gør mig nu ikke synderligt tilfreds :(.
Jeg ville godt have kendt til forskellen på forhånd. Så kunne jeg da i det mindste have overvejet om jeg ville bruge tid på eventen.
Nåh men nu står den der og lidt er jo bedre end intet :)
 

DeletedUser37

Guest
Kan se at der på beta bliver lavet en "guide" til det næste event (vil ikke lige spoile hvilket event, så dem der vil vide det, må selv tjekke beta forum).
Men kunne det måske være en idé hvis vi lagde den guide ind her når det event kommer?
Og så selvfølgelig bruge "spoiler" funktionen i stor stil i den tråd, så folk ikke får set det ved en fejl, uden at ville det.

For hvis det kun er beskrivelsen af opgaverne der er fejl i, og ikke det man skal skaffe, kan den guide jo hjælpe folk meget, hvis der kommer fejl igen :)
 

DeletedUser237

Guest
Som jeg forstår det, vil mængden af kultur fra cirkusbygningen blive større, efterhånden som man kommer frem i kapitlerne - altså ud fra linket ovenfor???
 

DeletedUser218

Guest
Som jeg forstår det, vil mængden af kultur fra cirkusbygningen blive større, efterhånden som man kommer frem i kapitlerne - altså ud fra linket ovenfor???

Når du først har vundet en event bygning, forbliver den i, den tid du har vundet den i :(
Har selv prøvet at gemme, en event bygning på lageret, til jeg kom til næste kapitel, uden den blev bedre.
 
Top