• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

events bygninger

Eragon

Well-Known Member
Når nu vi får alle de sjove events, hvor vi kan finde flotte bygninger der pynter i vores byer, så synes jeg at det er lidt synd at mange af bygningerne bliver nærmest værdiløse, efter hånden som man kommer frem i forskningen.

Så mit forslag til disse bygninger er at man skulle opgraderer dem når man når frem til næste kapitel i forskningen, på den måde vil bygningerne fortsat holde deres værdi.
eks. den seneste bygning vi kunne vinde (Menhiroks gravhøj) den giver 760 befolkning og 650 kultur hvis man er i gang med dværge kapitelet og 2700 befolkning og 2300 kultur når man er nået frem til dragerne.
En bygning med 760 befolkning og 650 kultur har en meget lille værdi for en spiller i gang med at lege med troldmænd og drager.
Vi har jo alle kæmpet lige meget for at få bygningen..
 

DeletedUser235

Guest
Der kommer nok en ny event der giver nye bygninger og den ville vi jo så ikke behøve at deltage i:)
Jeg tror bare du må skifte dem ud efterhånden som der kommer nye eventer, lidt som med de normale kulturbygninger.
 
Top