• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

evigheds(opgraderingsspillere)

DeletedUser69

Guest
Hej synes bare jeg vil lægge navne ud på de spillere der altid er under opgradering af deres rådhus som man ikke nogensinde kan få noget ud af: Med håb at de også vil fjerne de naboer fra spillet så man måske en dag å kan få en nabo man kan bruge til noget
håber andre spillere også vil skrive deres (døde naboer ) i denne tråd så DEM FRA TOPPEN kan se problemet

steena , trice , MZCh , hulknezz ,
 

DeletedUser69

Guest
kan kun sige til alle der har evigheds opgradering spillere sig det de retter dem det har de gjort med dem jeg har skrevet så skriv dem på
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Da jeg undersøgte dem var de "rettet" - Det er ikke noget jeg umiddelbart kan gøre.
 

DeletedUser69

Guest
ved ikke hvem der laver det men 3 ud af 4 er blevet rettet efter lang til med opgraderende rådhus så man nu kan besøge dem og få penge for besøget
 

DeletedUser69

Guest
har fået en ny evighedsspiller der hedder : louise175
ved ikke hva der skete sidste gang jeg skrev dem op men de fleste blev fjernet håber det også virker denne gang
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Bulk
 

DeletedUser

Guest
Jeg har tre:
Wintch, 131073gas og otto7.
Men så er der et andet problem: i det område hvor Sjetbo, Migselv1, Speedymis og oliver 1231 ligger, skal jeg genstarte spillet, når jeg har givet nabohjælp. Skærmen fryser.
 

DeletedUser69

Guest
hej samler lige op på alle de navne så er det nemmere at se her kommer de og de er alle altid under opgradering og ikke mulige at gi hjælp til
, asgermessi , Hulknezz , Qira , adelgade , Wintch , 131073gas , otto7 , Kong Kasper , nini , BossHogg , palm ,
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser70

Guest
hvad sker der lige??? har mistet 8 naboer som jeg godt kunne yde hjælp til. Men til gengæld har jeg STADIG Kong Kasper og Hulknezz som IKKE kan hjælpes.Nu må I s** tage Jer sammen.:mad::mad::mad:
 

Skolehaven

Well-Known Member
Eftersom funktionen der fjerner inaktive spillere ikke er slået fra vil det ske med alle spillere der registrerer sig og opdager at dette ikke er spillet for dem. Og de evigheds opgraderende spillere har eksisteret siden spillet blev udgivet. Man skal være online for at en opgradering træder i kraft. Hvilket Kong Kasper og mange andre aldrig har været siden de satte opgraderingen over.
 

DeletedUser70

Guest
Kan ikke se hvorfor Galadan ikke kan gå ind manuelt og fjerne dem som er evighedsopgraderer. det burde ikke være så svært.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er vel et spørgsmål om hvad firmapolitikken er omkring om han må logge ind så det stopper. Jeg ved ikke hvad han må og ikke må :p
 

DeletedUser70

Guest
Nogen må for hulen da kunne gøre det. Eller er alle bare slaver af slaver.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er vel et spørgsmål om det virker efter hensigten? Gør det ikke kan man afhjælpe bare alt afhjælpes ens. Virker det efter hensigten kan man ikke gøre noget. Heller ikke selv om man syntes det er en forkert beslutning.
 

DeletedUser22

Guest
Det er vel et spørgsmål om det virker efter hensigten? Gør det ikke kan man afhjælpe bare alt afhjælpes ens. Virker det efter hensigten kan man ikke gøre noget. Heller ikke selv om man syntes det er en forkert beslutning.

Nu skal man jo ikke bare kikke blindt på de regler man er blevet pålagt som admin, self. skal man følge dem, men i dette tilfælde kunne man som admin, sende en forespørgsel til InnoGames, om man må afhjælpe problemet manuelt på de accounts der bliver rapporteret her.

Når man så får et svar, så kunne man enten hvis man fik et ja, afhjælpe problemet, og hvis man fik et nej, så kunne man afslutte denne tråd med at der ikke er noget at gøre ved det, fremfor at have en evigheds diskussion omkring det, og uanset svar fra Innogames, så har man gjort hvad man kunne for at løse det som admin.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg har forhørt mig hos de højere magter hos Inno, og det er desværre ikke noget jeg har bemyndigelse til at gøre.

Beklager meget!
 
Top