• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fønikskultens opstandelse

Sputnik

Active Member
Det er en velsignelse som giver enheder, men kun fås i sjældne tilfælde.....

Elvenar bruger dem til at tvinge en spiller til at bruge :diamond: diamanter, for at tjene penge, godt trick. ;)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Du kan normalt vinde enhedsvelsignelser som dagens særlige præmie 2-3 gange under en begivenhed.

Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan enhedsvelsignelser i højere grad "tvinger" spillerne til at bruge diamanter end så mange andre funktioner i spillet?
 

Sputnik

Active Member
Du kan normalt vinde enhedsvelsignelser som dagens særlige præmie 2-3 gange under en begivenhed.

Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan enhedsvelsignelser i højere grad "tvinger" spillerne til at bruge diamanter end så mange andre funktioner i spillet?


Når **enhedsvelsignelser** 'skal' bruges for at komme videre i et 'EVENTYR' og der ikke er kommet nogen, så er det klart en tvang at bruge DIAMANTER for at købe dem når de kommer på tilbud for penge....
**Disse typer tilbud kommer hver gang 2 til 5 gange under et EVENTYR** .

Dette kan du vel gennemskue, da det er sådan det sker hver gang i et *EVENTYR*.
 

Gala

New Member
Der skal da ikke bruges enhedsvelsignelser under EVENTYR.
Der har været opgaver med det under events, men regner da med at disse opgaver fades ud, da enheder i den seneste begivenhed blev giver som enheder og ikke enhedsvelsignelser ?
 

Darla

Active Member
ved godt det her er fra BETA, men der har jeg vundet en del enheds velsignelser og gemt dem.. så jeg har altså vundet en del, jeg har pt 14 på lager.. så når man nu ved det er med i de nye events...jamen så gem dem da til events??? kan ikke se det er så svært endda...
 

Sputnik

Active Member
ved godt det her er fra BETA, men der har jeg vundet en del enheds velsignelser og gemt dem.. så jeg har altså vundet en del, jeg har pt 14 på lager.. så når man nu ved det er med i de nye events...jamen så gem dem da til events??? kan ikke se det er så svært endda...


Dette er den samme takt jeg gør det, det samme med tidsregulerende og VP velsignelser, når der kommer opgaver som vil kræve ekstra af dette.
 
Top