• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, af det nye Broderskabets Eventyr

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes at vi skal samle så meget feedback for den nye model af Broderskabs eventyr:

Jeg synes at denne model af eventyr er kedelig, ikke kun jeg med hele mit broderskab har følt at vi ikke rigtig kunne gøre noget, alle emblemerne der skulle laves i værkstederne, havde vi lavet på omkring 2 dage, der efter var alle værksteder overflødig..... vi har samlet vare til armbånd hver 3. time.

Der skulle bruges rigtig mange af de nye emblemer, da nogle af dem tog lang tid at skaffe har det betydet at vi skulle bruge rigtig mange tidsforkortelser og rigtig mange formular.

Jeg havde en fornemmelse af, at hele ideen for den nye model var at gøre det nemmer for de nye små at være med til eventyret... det tror jeg ikke har været tilføldet..
De nye små, har måske ikke opgraderet deres magiske akademi til lvl 5 så så betyder at det tager længere tid at fremstille de Kombinerende katalysator og andre formular.
Der skulle også bruges flere møntsække end normalt, og som jeg bemærkede det, så skulle der fyldes mange flere mønter i sækken før den var fuld, jeg skulle (hvis jeg fik talt rigtigt) give nabohjælp 63 gange før sækken var fuld, tidligere skulle jeg kun give nabohjælp 35 gange, igen noget der er svært for en lille ny spiller, der måske ikke har så mange naboer.

Da der skulle bruges mange T1 vare for at lave et armbånd, har vi nok næsten alle brugt en del Magiske produktion formular, dem har de nye spillere nok heller ikke så mange af.

Da der også skulle bruges rigtig mange fragmenter og Kombinerende katalysator til at lave "Magiske efterladenskaber" har jeg og sikkert også andre været nød til at sælge ud af noget af det som jeg havde på lageret, og jeg skulle bruge rigtig mange tidsforkorter for at få dem lavet hurtigt nok. desværre var jeg flere gange udsat for at det jeg kunne lave i akademiet kun gave mellem 1- 5 synsdampe, det betød at jeg kun kunne lave 1-2 "Magiske efterladenskaber" om dagen andre gange var de fleste på melle. 15 - 29 synsdampe, det har betydet at jeg har været tvunget til at betale overpris for "Magiske efterladenskaber".

Jeg synes at hele dette eventyr har virket som en omgang hastværk og på ingen måde været helt gennemtænkt.
Ideen om at udvikle eventyret er en god tanke, men jeg synes at Innogames skylder os at gennemtænke det ordenligt.
Hvis næste eventyr bliver lige som dette, så er jeg ikke sikker på at DHN ønsker at deltage.
 

Siega

New Member
Guldarmbånd og Magiske efterladenskaber var klart flaskehalse i mit fællesskab. Begge tog formularer og tidsreduktioner i læssevis, og ingen af os havde været opmærksomme på at gemme den slags uger i forvejen, eller give den større fokus de første par dage.

Vi blev først i tredie bane opmærksom på hvor absurd hård en flaskehals de var, hvilket for mit eget vedkommende landede på at mine tier 1 bygninger ikke var max level endnu for kapitel 5 da jeg lige havde åbnet kapitel 6 og eventyret startede. Selv med magisk produktions boosts rakte mængden jeg lavede ikke til det der matchede udviklingernes forventning af byer i det kapitel for at lave guldarmbånd, og det tog nærmest 2 dage blot at lave en.

Jeg formåede at lave min del af de magiske efterladenskaber, men det var en dyr fornøjelse. Jeg spillede også med nogen success sugarmomma for en mindre by i starten af kapitel 3 i spiret, så de havde ressourcerne til at forhandle hele vejen til top og var delvis heldig med at få materialer til akademiet og derfor fik lavet en håndfuld magiske efterladenskaber - det var langt billigere end hvis jeg selv havde forsøgt at producere mere og min lille makker fik adskillige bygninger ud af det også efterhånden som alt andet var brugt, så win-win.

Når vi ser bort fra de to emblemer og den brede frustration over hvor meget de krævede i forhold til byernes formåen, så syntes jeg dette event ellers var fint nok. Hvis vi får samme eventyr model igen, så vil vi være bedre forberedt og højere grad gemme ting til sagen, men det ville være nice hvis mængden for guldarmbånd blev skåret til 2/3 og magiske efterladenskaber blev ændret til at kræve mellem 6-9, eller at overskydende blev gemt over til det næste emblem. Men det er blot ønsketænkning.
 

DeletedUser837

Guest
Et kedeligt eventyr, der handlede mere om lager og held - en spillerens egne evner.

Katalysatorer og især synsdamp var helt hen i vejret.

At vinde 3 katalysatore i spiret er ikke noget, der sker hver gang .. og så se dem tælle som bare en .. virkelig ikke i orden
Synsdampe, at være holdt fanget i, hvilke produkter, der kommer .. enten at skulle bruge alt for mange produktioner til at samle 1 emblem .. eller sidde og kaste katalysatore i store produktioner på 15-25 synsdamp, som stadig kun giver 1 emblem.

Kedeligt, at vente på produktioner, total spild af lager og krydse fingre for, at spillet gav noget godt. Dette efterlader ikke megen teamspirit og det tester heller ikke, hverken spilleren eller holdets evner til at leverer en god præstation.

Så jeg håber inderligt, at der kommer lidt mere eftertanke på det næste BE, for vi vil jo gerne spille eventyr .. men på de betingelser .. ja så kniber det med entusiasmen.
 
Top