• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, [Aprilsnar]

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her kan i komme med feedback og tanker om opdateringen til version 1.76 - Læs mere om den her!
 

DeletedUser218

Guest
Hehe glæder mig til, vi kan vende alle bygninger på hoved, men ikke helt fair, at elverne bliver sendt et kapitel tilbage.
Men dejligt i fik repareret dørklokken, på de magiske boliger :)
 

Tordhrano

Active Member
Aarj nu må I holde op!
Mange af jer har bedt os om at ensrette mulighederne for at sende private beskeder til hinanden, så det er ens på browser og i app. Vi lytter, og har derfor fjernet muligheden i browserudgaven for at imødekomme jeres ønsker!
Men straks derefter:
Da vores mobilbrugere er så forskellige fra vores browserbrugere bliver der tilføjet en ny og eksperimentel spiltilstand til vores app.
Nu må I tage jer sammen og få gennemført ensretningen i stedet for at lave nye forskelle. Altså!;)
 
Senest redigeret:

Eragon

Well-Known Member
:DDet er da helt fantastisk som Innogames har sat en masse i gang til denne opgradering..

Det skulle vel ikke være muligt at kunne skimte en APRILSNAR
Men vældig underholdende at læse ;)
 

DeletedUser561

Guest
APRILSNAR og en god en af slagsen.................
 

bambi

Active Member
Hvis det ikke var for at det er en ganske speciel dag i dag og jeg er i godt humør, så kunne i godt have mistet en spiller ... men det var da et godt forsøg :p

/bambi

PS: Med så mange gode ideer og vilje til at få dem gennemført ser jeg dog genvaldigt frem til næste "rigtige" opdatering :D
 

DeletedUser372

Guest
Jeg synes faktisk slet ikke dette er spor sjovt, da jeg læste "rotere bygninger" blev jeg jo helt overrasket og fik kampgejsten tilbage, da jeg så finder ud af dette bare er en aprilsnar må jeg indrømme jeg blev enormt skuffet, noget som de fleste spillere herinde RIGTIG gerne vil have indført i spillet, og så laver i en intern joke omkring det? jeg synes det er usmageligt.. for selvom dette er en joke, så har i givet rigtig mange falske forhåbninger, kæft min kæreste bliver skuffet når jeg fortæller hende som er meget svær autist der ikke vil forstå det når hun får det afvide "hey skat, man kommer ikk til at rotere bygningerne det var en aprilsnar" udtrykket i hendes ansigt om skuffelse og tristhed til det helt fortabte ansigt ..
usmageligt... føj...
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg er glad for at de fleste har taget godt imod årets bud på en aprilsnar.

Jeg sender selvfølgelig al feedback, god som dårlig, tilbage til udviklerne.
 
Top