• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, Høstfestival

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Kom gerne med alle inputs, positive som negative, i forbindelse med festivalen. Når begivenheden er slut bliver det hele indsamlet, og sendt videre, så udviklerne kan lave endnu bedre begivenheder fremover.

I kan læse om Høstfestivalen i denne tråd.
 

obbedobbe

New Member
Hej
Ved ikke om det hører til her.

Et opklarende spørgsmål:
Jeg har gennemført de første tre opgaver, det er to dage siden.
Men de næste opgaver bliver ikke synlige.
Jeg kan klikke og vinde dagens præmie osv.
Men hvor kan jeg se hvad der sker med mine solstorme?
Jeg er ikke helt tilfreds med at 'spilde' dem, og slet ikke dem hvor der var fordobling.


klip.JPG


Med venlig hilsen
obbedobbe
 

DeletedUser

Guest
hej @obbedobbe

opgaverne i eventet er synlige i venstre side af skærmen, de 2 øverste er eventopgaver. når man er færdig med de sequentielle (den øverste af dem) så er der kun de daglige opgaver tilbage. et eksempel på event opgaver er vist nedenfor :)
upload_2018-10-1_17-10-35.png

Solstorme bruges til at få event hovedpremier, der er 3 hovedpremier, når man har fået disse 3 hovedpremier (indikeret med grønne flueben har du disse 3), så er der ikke mere at bruge solstorme til, og derfor er der ingen indikator på evt flere :)
upload_2018-10-1_17-15-44.png

Når man har disse 3 hovedpremier, så kan man dog stadig satse på at få lidt lækre daglige premier, som jeg kan forstå du allerede gør :)
 

obbedobbe

New Member
takker ... jeg prøver at spare på mine diamanter, da der jo er rigtige menneskepenge involveret.

Men ... her er så endnu et spørgsmål:
I dag, 14. oktober, er der dobbelt-op på solstorme.
Men tidligere i denne tråd har jeg jo fået at vide at solstorme ikke er vigtige ... citat: "... så er der ikke mere at bruge solstorme til".

Det er mest et spørgsmål om strategi ... betyder solstormene faktisk noget?
Eller er det ' bare' et spørgsmål om at der ikke er taget højde for betydningen af solstormene i spiludviklingen og de tilhørende illustrationer?

Mvh
obbedobbe
 

Eragon

Well-Known Member
Solstorme er vigtige hvis man ønsker at samle alle sæt bygningerne.

Hvis dette høstsæt er et som du gerne vil have i din by, så er det vigtigt, at få samlet så mange solstorme som muligt, for uden dobbelt op eller ved at vinde ekstra månesplinter, så tror jeg ikke at man kan når at samle solstorme nok til den sidste sæt bygning (Solhøstens fuglegud).
 

DeletedUser

Guest
Hej @obbedobbe

Selvfølgelig betyder solstorme noget, hvis du læser hele dit citat står der

Solstorme bruges til at få event hovedpremier, der er 3 hovedpremier, når man har fået disse 3 hovedpremier (indikeret med grønne flueben har du disse 3), så er der ikke mere at bruge solstorme til, og derfor er der ingen indikator på evt flere :)

Altså at man skal bruge dem til at få hovedpremierne, når man HAR hovedpremierne er de værdiløse, det er derfor vigtigt at overveje:
1 vil man have sættet, altså alle 3
2 vil man bruge penge på det

sandt at sige KAN man ikke få alle 3 (med mindre man har 4klæver voksende ud af popo'en) uden at bruge diamanter. men nogle gange er det netop det værd... dette er en individuel overvejelse :)

konklusion, ja solstorme betyder noget, efter dine behov og til og med alle premier, derefter er de værdiløse :)

håber dette hjalp
 
Top