• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer - Porten til fortiden!

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Feedback og kommentarer til vores nye begivenhed modtages gerne - Læs introduktionen til begivenheden her.
 

Sputnik

Active Member
Beskrivelse fra flere spillere.
Dette event's måde at spille på er det bedste de har oplevet og et spil hvor de kan tænke over og planlægge deres træk.

Gevinst--sættet er et rimeligt sæt for mellem-spillere og godt for større spillere, men dog ikke det store for mindre spillere som burde have haft større gevinst ud af det.

Mindre spillere taber hurtigt sættets verdi modsat store spillere som har stor udnyttelse af sættet.
.
 

Eltina

Active Member
dejlig med de nye udfordringer i event

i APP
mangler der oversættelse af tekster ved i og skraldespand til Venstre.
179A8833-BCD1-4D26-8F18-F38E2EE8A612.jpeg
FF3DA766-0306-4CF8-AB1F-1263A51C71C5.jpeg


jeg ved ikke om teksterne på tingene i de 2 første spande også mangler oversættelse.
95FDA712-9FAC-42CC-B0F6-92AC7F09971F.jpg
02BCE325-61A9-4F6D-AD7B-73A0073265F3.jpg


at vinde ødelagte Rune skår, er en dårlig gevinst.
når man allerede har 10 ødelagte rune skår og ikke kan have flere. = at man vinder ikke noget
42F43D21-017F-4B3E-99D2-64912ACF293B.jpg
 
Senest redigeret:

Sputnik

Active Member
Spilles der DANSK version af spillet så står det på DANSK , hvis det er på PC, om det er på andre sprog på andre maskiner er så ikke at vide, men på BETA er det ikke DANSK.

Der kommer mange klager over at det ikke står på DANSK, hvor det står på DANSK på min PC.
Det undrer mig gevaldigt hver gang hvor jeg tror der er brugt enten andre versioner og ikke DANSK, når der påstås det er på PC. ??
.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
De manglende oversættelser er desværre en kodningsfejl som går på tværs af alle servere. Jeg ved udviklerne er opmærksomme på det.

Din bemærkning om de ødelagte skår tager jeg med videre.
 

Sputnik

Active Member
Jeg vil gøre opmærksom på at denne event er god, men at der påsættes lås de sidste 14 dage før sættet er samlet og der mangler 30% af sættet er jeg temmelig utilfreds med, da jeg ikke forventer 14 opgaver kan samle det samme som 31 opgaver.
 

Eltina

Active Member
dette billed er fra en lille spiller i kapitel 3.
som ikke helt forstår at det kun er 3 gange marmor der kan vindes. 3*22%=66% change for at vinde marmor.
spilleren har jo også T2 og T3 fabrikker.
AFCC3354-C767-42B6-A2A4-8B394F9F9309.jpeg
 

Sputnik

Active Member
22% + 22% + 22% + 20% +14% = 100%
Så sagen er da ganske klar og tydelig (grafikfejl) .... 5 forskellige gevinster forskelligt opdelt samlet 100% er det maksimale % ,
da der ikke er +% tildelt.
 

Eltina

Active Member
22% + 22% + 22% + 20% +14% = 100%
Så sagen er da ganske klar og tydelig (grafikfejl) .... 5 forskellige gevinster forskelligt opdelt samlet 100% er det maksimale % ,
da der ikke er +% tildelt.
Det er ikke % spilleren havde noget kritik på, men den store change for at vinde marmor.
store spiller får 22% mana, 22 % frø og 22% unirium.
den lille spiller synes blot det var lidt ens præmie at det gav 66 % change for marmor
 
Top