• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer til version 1.111

DeletedUser740

Guest
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

BoChri

New Member
Zoom funktion fjerner del af byen.
I forbindelse med opdatering har i importeret et problem der er anerkendt som fejl på Beta.
Det er ikke længere muligt at bruge Zoom og HTML5 uden at spillet "æder" halvdelen af billedet (afhængig af zoom %)
Jeg har indtil nu spillet med 67 % zoom - og det har fungeret perfekt både Live og på Beta - så dukkede problemet op på Beta for 1-2 uger siden (og er anerkendt).
I dag starter problemet så på Live.
Jeg er klar over at det det allerede tidligere er dukket op på engelsk server - men der anerkender Inno ikke at det er en fejl, men at man ikke understøtter zoom.
Så nu er jeg så tvunget til at bruge Flash-versionen o_O - og er samtidig ved at dø af grin over hvor inkompetente programørerne kan være :).
Hvis det før har virket med zoom - så er der selvfølgelig lavet noget om i programmeringen, der nu gør at det ikke virker.
 
Senest redigeret:

Eltina

Active Member
I app store iPhone
Har jeg hentet opdateringen

Når jeg åbner spillet
Trykker på tandhjul over bygninger
Så er der en ny knap
Change e-mail
Så kommer et vindue hvor man kan ændre email

Alt dette mangler at blive oversat
 
Senest redigeret:

BoChri

New Member
Sker nogle underlige "oversættelser" i chatten.
Afhængig af hvorfra der skrives oversættes anførselstegn forskelligt - f.eks. skrev en fra BS "kun" for at angive lidt ironi men fordi det var skrevet på en tablet viste min side af chatten "kun"
har også set eksempel på at " vises som \"
JEg kan ikke sige med sikkerhed at det er opstået på grund af opdateringen eller om det er fordi jeg er skiftet til Flash udgaven, men er nødt til at køre Flash da Zoom er holdt op med at virke korrekt med opdateringen i HTML5 klienten.
Og er ikke i tvivl om at det er HTML relateret idet syntaksen for " = "
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Sker nogle underlige "oversættelser" i chatten.
Afhængig af hvorfra der skrives oversættes anførselstegn forskelligt - f.eks. skrev en fra BS "kun" for at angive lidt ironi men fordi det var skrevet på en tablet viste min side af chatten "kun"
har også set eksempel på at " vises som \"
JEg kan ikke sige med sikkerhed at det er opstået på grund af opdateringen eller om det er fordi jeg er skiftet til Flash udgaven, men er nødt til at køre Flash da Zoom er holdt op med at virke korrekt med opdateringen i HTML5 klienten.
Og er ikke i tvivl om at det er HTML relateret idet syntaksen for " = "

Problemet med browser-zoom burde være fikset igen - Meld gerne til support hvis du fortsat oplever problemer. Jeg undersøger din rapport om chatten.
 
Top