• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer til version 1.52

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

DeletedUser511

Guest
Hej Galadan,
Ved du hvorfor det er bestemt at disse VP pakker er låst så man kun kan bruge dem til forhistoriske?
Ville det være en ide at have dem så man også kan bruge dem til forskning?
 

Silvertoe

Member
Jeg synes det er en uheldig ændring, at vi ikke selv kan bestemme over de VP, vi tjener på at hjælpe på andres Vidundere. Personligt ønsker jeg at anvende mine VP på forskningstræet i fald, jeg stadig kan det. Det tyder på, at "nogen" ønsker at vi satser mere på Vidundere. Ulempen med valget fra "nogens" side er, at vi måske vælger IKKE at hjælpe andre med deres Vidundere, med mindre vi selv er interesserede i disse - og i stedet hjælpe os selv. Men ok - sådan bliver der jo ændringer på den ene eller den anden side, som man kan bifalde eller ej.
 

Tordhrano

Active Member
Der er intet i vejen for at bruge velsignelserne i en byttering, så på den måde er der ingen ændring, men jeg er enig i at det ville være rart hvis man også kunne bruge velsignelser til forskning.
 

DeletedUser307

Guest
Det har vist hele tiden været meningen, at man ikke skulle kunne spare op til teknologi-træet. Den automatiske indkomst af VP kører jo ikke mere end til 10 (medmindre man bruger formular). Så man må jo formode, at det er meningen teknologi-træet skal "fodres" med det man tjener her-og-nu.
Personligt synes jeg det er godt, at man får belønninger fra hjælp til vidundre (og turneringskister) udbetalt som formularer. Jeg har mange gange oplevet, at belønningerne fra hjælp til vidundre stort set er "spist" af VP-loftet :( Det er altså ikke fordrende for lysten til at hjælpe, når man ikke får det store ud af det. Det får man så nu, selvom det ikke kan bruges til teknologi :)
 
Top