• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer vedr. Elementarånderne.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi vil gerne høre jeres feedback og kommentarer omkring alt ang. Elementarånderne i denne tråd - I kan læse præsentationen her!
 

DeletedUser444

Guest
jeg har også kigget lidt der og den største overraskelse er at der ikke kommer nogle by-udvidelser.... man skal altså klare sig for den plads man har også selvom nogle bygninger bliver større og de specielle bygninger til denne gruppe er blevet en del større og også flere....
så set fra mine øjne kan det ikke betale sig at lave flere provinser hvis man er over 425 af dem... for der er ikke en disse at bruge dem til....
hvis jeg kigger på min konto kan jeg se at jeg BURDE have 3 nye udvidelser men kan ikke få dem.... og når det er tilfældet så syntes jeg det er rigtig underligt at der også er smidt en Byudvidelse 43 " tror jeg den hedder " ind i opfindelser... så i mine øjne skal spilde X-antal videnskabs point på uden at få noget ud af den

MVH
Haerbinder
 

Eragon

Well-Known Member
Hvis man har valgt at bruge en masse diamanter på at købe udvidelse, så kan jeg godt forstå, at der ikke er brug for at der bliver lagt flere udvidelser ind i forskningtræet. Men jeg 4000 diamanter for en 5x5 udvidelse er langt over hvad jeg synes er rimeligt, så jeg kunne i den grad godt have ønskede mig nogle flere by udvidelser i Elementarånderne.
 

DeletedUser64

Guest
Enig med Haerbinder og Eragon.
Jeg mangler rigtig meget flere udvidelser.
 

DeletedUser64

Guest
Jeg håber ikke i er ved at lave så meget om så jeg mister lysten til at spille.
Vi er komet i en ny tid, men de bygninger jeg har brugt tid på at få kan jeg nu bare slette, da jeg ikke kan finde plads til alt det nye :-((
 

DeletedUser372

Guest
Eragon.. 4000 er ikke meget taget i betragtning af at min sidste byudvidelse kostede mig 11.000 diamanter...
så snakker vi om urimeligheder, det næsten 500kr for EN udvidelse..
Inno er grådige!, men haha hvad havde jeg forventet af tyskerne..

En helt anden ting er at der har været en opdatering idag med appen hvor der så flot beskrevet står vi nu har adgang til MA og formularene osv
for 2nd gang en gang bullshit eller fejl for efter opdateringen er der STADIG ikke adgang..
er sku ved at køre træt af Innos små julelege...
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Besjælede varer er den udlægning jeg har valgt at køre med - Jeg kan ikke se Sputniks screendump nogen steder, men jeg går på jagt efter smutteren. Tak.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg takker. Jeg håber jeg har fanget alle "følsomme varer" og det skulle gerne blive ændret med næste opdatering.
 

DeletedUser237

Guest
Et lille pip :)
Opgraderingen af T1 boostede fabrikker (her hos mig: marmor) forekommer mig uforholdsmæssig dyr i dette afsnit.
Opgradering fra niveau 24 til 25 koster bla 22.000 i både platin OG elvergummi samt 653 i befolkning pr fabrik.
Samtidig giver det kun en øgning på 171 marmor/3 timer eller plus 20 månesten/3 timer

... selvfølgeligt giver det mig noget at lave i spillet, efter at jeg snart er færdig med Elementar-afsnittet og men jeg gør det kun af ren sikkerhed ( = hvis der i et senere afsnit/gæsterace skulle komme en opgave om opgradering)
 

DeletedUser237

Guest
Nu skal priser for bedre og bedre fabrikker ikke gå ned når de skal *op*graderes. :rolleyes:
Der skal være en udfordring i det :oops:
Lige nu står jeg stille og lvl'er mine vidundere op da jeg ikke kan benytte mine VP andet steds. o_O De har jo trukket håndbremsen hårdt tilbage.o_O

Enig: prisen skal stige passende for udfordringens skyld, men jeg mener at disse opgraderinger er uforholdsmæssigt dyre.
Der har før været røster fra spillerne om overpris på noget nyt i spillet og Elvenar har før været lydhøre og rettet til et mere acceptabelt niveau :)
- Det kan de så gøre nu eller lade være, nu er de i hvert fald gjort opmærksom på det :)
 

DeletedUser237

Guest
Jeg bruger *magisk produktion* så det går temmelig hurtig, :cool: er i færd med at samle depotet til de sidste opgraderinger,:D så det går da hurtig nok, med at samle varer, :cool: special-varer kan tilrettelægges efter behov. :oops: :)

Det gør jeg selv og jeg kan se at jeg ikke har været helt klar i spyttet ovenfor og fået fremhævet hvor uforholdsvist meget befolkning det kræver:
Mine boliger er opgraderede til level 29, altså hver har en befolkning på 2800.
Skal jeg opgradere alle mine 4 marmorfabrikker fra level 24 til level 25, så koster det 4 x 653 = 2612 = næsten en hel bolig.
Rådhuset plejer at være den mest befolkningskrævende opgradering og der koster min næste 1146 fra level 27 til 28 - bare til sammenligning og den pris følger fint de tidligere :)
 
Top