• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.115

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Eltina

Active Member
Der står i teksten at der er ændringer på koldflammeføniks
jeg formoder det er frostflammeføniks der er tale om.
i app er teksten stadig at det er ved afslutning af spejder.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Der står i teksten at der er ændringer på koldflammeføniks
jeg formoder det er frostflammeføniks der er tale om.
i app er teksten stadig at det er ved afslutning af spejder.

Det er korrekt, og rettet. Tak.

Jeg undersøger teksten i app - Det kan skyldes at appens opdatering ikke var slået igennem endnu.
 

Darla

Active Member
Ved ikke om det er denne opdatering eller en foregående. MEN HVORNÅR er brugen af Royal Resterering ( RR) blevet ændret??
Det er simpelthen en ommer... Når man bruger den på en bygning fra et andet kapitel så opgraderes feks KUN kultur og beboere IKKE længere produktionen!!! hvor og hvornår er dette sket??? og HVORFOR???
 

Silvertoe

Member
Ved ikke om det er denne opdatering eller en foregående. MEN HVORNÅR er brugen af Royal Resterering ( RR) blevet ændret??
Det er simpelthen en ommer... Når man bruger den på en bygning fra et andet kapitel så opgraderes feks KUN kultur og beboere IKKE længere produktionen!!! hvor og hvornår er dette sket??? og HVORFOR???

Det har jeg faktisk ikke oplevet - jeg mener at have opgraderet flere med både kultur og beboere. Men kan "naturligvis" ikke huske hvilke :-(
 

Darla

Active Member
jeg har et ork skib.. som I kan se så opgraderes produktionen ikke kun kulturen
fejl i RR.png
 

Eltina

Active Member
@Darla har du prøvet at opgradere og se om ork produktionen er 670 orker?
for om den ikke ændres eller om det er opgraderings vinduet som ikke viser det korrekte.

på BETA har jeg et ork skib og da vises det korrekt.
på BETA er jeg et kapitel foran dig, så det kan være der er en fejl på kapitlet du er i.
jo mere du kan dokumentere, jo nemmere er det for @Galadan at beskrive til udviklerne.
 

Darla

Active Member
Som du kan se har jeg ikke 12 RR så kan ikke opgrader den og teste det. På facebook er der en der fortæller mig at det kun er selve beskrivelsen den er gal med og ikke produktionen,, men jeg har ikke testetdet selv... kan pt ikke...
 

Sputnik

Active Member
Jeg vil anbefale at du aldrig opgraderer denne slags bygninger , som ikke er de **12 Royal Restaurering** værd. :rolleyes:
Lav i stedet nogle Orkreder i Magisk Akademi, de er gratis opgraderet til den sæson du er i og så er de **12 Royal Restaurering** sparet. :)

Det vil være meget smart for jer mindre profiler at gemme jeres specielle ting og bruge det senere, for så er der kommet noget i jeres by der er værd at opgradere eller flytte osv osv.... blot et lille tips .. ;)
.
.
 
Top