• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.141

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 
På de andre fora klages der over, at teksten på fanebladene er erstattet med mystiske ikoner.

Det er umiddelbart lidt uklart hvad disse ikoner betyder, så for at undgå tilsvarende klager på dette ærede forum, har jeg udarbejdet nogle simple huskeregler, så alle med lethed kan annamme deres betydning.

1) "Hånd med håndgranat" = powershopping - altså der hvor vi køber.

2) "Krøllet avis" = ingen ønsker "yesterdays paper" - altså der hvor vi forsøger at falbyde vores inferiøre godtkøbstilbud.

3) "Krøllet avis med et grønt kors" = Kirkegården over vores gamle godtkøbstilbud, som ingen vil eje eller have.

4) "Hestetrukken haubitzer fra napoleonskrigene uden hest men med et eller andet ovenpå" = Knaldtilbud fra handelsmanden, der viser sig at være en fuser.

For dem der er i de sidste kapitler:
"Afhugget hånd der falder ned" = Stjæl frø eller unurium, det kommer an på hvor hånden lander.

"Flyvende spand" = Handel af opstegne varer (simpelt hen).


Ikoner, i stedet for tekst, er fremtiden - det vidste allerede de gamle egyptere.
 
Senest redigeret:

Johso6

Member
Jep god humor

Tiltaget med at man kan se hvem der er online i sit broderskab er rigtigt godt, MEN kan det ikke gøre lidt tydliger, nogen gang kan det være svært at se om den lille prik er grøn eller grå, OG NEJ jeg vil ikke gå til Louise Nielsen ;)
 

Johso6

Member
Rigtig nok, bare husk at skrive det med små bogstaver, MEN det var ikke det der var meningen med tiltaget med at kunne se hvem i broderskabet der var online.
 

Eltina

Active Member
Og dette online er kun for pc brugere, når jeg på beta gør opmærksom på at det ved en fejl ikke er i APP.
er beskeden at det er ikke en fejl.
så god jeg stadig kan skrive /who i chat:D
 
Top