• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.142

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Eltina

Active Member
Man kan ikke længere markere under indstillinger, om man vil eller ikke vil flyttes på verdenskortet.
det forsvandt i sidste uge.
det kan jeg ikke læse nogle steder.
 
Den mulighed blev vist fjernet lidt pludseligt.
INNO er i gang med en større flytning, over flere etaper, hvor aktive flyttes mod centrum og inaktive, også gamle diamantkøbere, flyttes mod udkanten.
Det betød at aktive der havde aktiveret 'ikke flytte' funktionen og som befandt sig i et godt nabolag, pludselig oplevede at nabolaget blev flyttet, og de selv blev efteladt i en ørken.

Der er mega-debat om det på de andre fora; men alt i alt synes jeg at det er den mindst ringe løsning.
 

Eltina

Active Member
Ja jeg har for en måned siden på beta foreslået at alle der ikke havde været online i et år blev flyttet væk og vi andre blev samlet, så det er nok det der er igang.
her ved jeg at mine naboer for 3 uger siden begyndte at flytte væk, så jeg satte selv markeringen og blev flyttet sidste mandag.
det er mere at jeg ved flere der gerne vil flytte, så det ville jo være rart at få en melding om markering om flytning er sat på os alle.
information om hvad der sker, var bare at ønske.

på den engelske server er der annonceret flytning i morgen, så måske sker det også her
 
Senest redigeret:

Alfhild65

New Member
Jeg fjernede fluebenet onsdag i sidste uge (der var funktionen der stadig). Halvanden uge med minus aktive naboer går virkelig hårdt ud over ens kultur og specielt handel med T1-T2 og T3 varer….. der er stort set ingen handler mere. Gudskelov for ens BS.
Nå men havde ivrigt set frem til at få flyttet Alfhild65 igår (mandag d. 30/11-21). Lang næse! Så er enig i, at IG måske nok skulle ha’ meldt ud inden diverse flytte-planer. Bortset fra det, er det en god og sund ide’ at få samling på de aktive syntes jeg :)
 

Silvertoe

Member
Med mindre man er glad for 0-stjerne handler - og masser af tomme pladser til at høste mønter i - så er det godt nok ikke nogen succes, som Inno er ude i med den her ændring.
 

Sputnik

Active Member
Jeg må lige sige at det er et vidunder, at der er flyttet rundt og alle de inaktive er fjernet fra de bedre områder.
jeg er nu steget fra ca. 40--45 besøg daglig , til langt over 100 stk. i dag har jeg lige nu kl. 23.33 fået 136 besøg i dag.... min % er nu svingende imellem 335% og 360% og det er ikke ligefrem det der er dårligt.

Der er andre bekendte der også har fået mere end det dobbelte antal besøg daglig.

Vi har så den vane at alle på verdenskortet, bør have støtte nu, for at sikre at denne mængde støtte skal fortsætte.
 
Top