• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer - Version 1.40

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne høre jeres kommentarer til version 1.39 - I finder tråden med oplysninger om opdateringen her!
 

DeletedUser435

Guest
jeg kan ud fra beskrivelsen ikke læse at fyrtårn/helligdom på nogen måde for en oprejsning efter sidste massive nerf.... skal dette tolkes som total ligegyldighed mod spilleres ønsker og spillere generelt??? tillader mig at citere fra update tekst

  • Belønningerne fra Det store klokkespir og Krystalfyrtårnet kom til tider med lidt forsinkelse.
jeg vi (undskyld mit franske) skide på forsinkelser, jeg vil have værdi i mit fyrtårn igen

på dansk føler jeg at inno har gennembanket mig med en våd støbejernsrediator... det er jo direkte voldtægt på aktive spillere

/mbs
 
Senest redigeret af en moderator:

Eragon

Well-Known Member
Ja jeg vil sige at det ligner lidt "Roskilde bank" om igen.

"Brug alle dine penge på vores aktier, de bliver kun mere og mere værd"
oversat til Elvenarsk.....
"Brug en masse VP og vare (måske også diamanter) på dit krystalfyrtårn, det bliver kun mere og mere værd"

Nææææ begge dele var løgn, aktierne i Roskilde bank er ikke en krone værd, og vores krystalfyrtårn er ikke noget værd...
 
Top