• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer - Version 1.41

Tordhrano

Active Member
I vinduet Enhedsinformation: Når jeg holder musen over mine og fjendens enheder, er ruden med "Skademodifikatorer" tom, dvs. jeg kan ikke se hvor meget mere skade de gør og hvor meget mindre skade de modtager. Det er temmeligt upraktisk når man husker så dårligt som jeg.
 

Tordhrano

Active Member
Problemet er både i Firefox og Chrome:
upload_2017-10-28_14-13-33.png
 

bambi

Active Member
"dejligt" med en Broderskabseventyr rangliste, men at det lader til at være på bekostning af Turnerings ranglisten er ikke lige så godt ... den fane er helt væk nu Turneringen er slut og den under Broderskabet står bare og "indlæser".

Så enten fiks så de begge kan være der eller væk med Broderskabseventyr ranglisten igen :mad:

/bambi
 

DeletedUser235

Guest
"dejligt" med en Broderskabseventyr rangliste, men at det lader til at være på bekostning af Turnerings ranglisten er ikke lige så godt ... den fane er helt væk nu Turneringen er slut og den under Broderskabet står bare og "indlæser".

Så enten fiks så de begge kan være der eller væk med Broderskabseventyr ranglisten igen :mad:

/bambi
Jeg kan se begge, til gengæld syntes jeg at forbindelsen til serveren til tider er lidt ustabil, det tager nogen gange dobbelt så lang tid at indlæse byerne når man er på besøg:-(
 
Top