• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.55

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

bambi

Active Member
  • Produktionerne af besjælede varer (3 og 9 timer) har ved en fejl talt som 1 og 2 dages produktioner i forbindelse med opgaver

Ved godt det sikkert kan ses efter opdateringen, men vil da gerne vide om produktionen i vores fabrikker bliver udvidet, så vi i dem med besjælede varer får mulighed for at lave 1 og 2 dages produktioner eller om det kræver at vi skal bygge nye små fabrikker, hvis vi skal løse opgaver med 1 og 2 dages produktioner i fremtiden?

/bambi
 

bambi

Active Member
Ved mig står der nu altid at der er 100 nye beskeder i chatten når jeg logger ind i spillet - det værende sig om der i det hele taget er nogle nye beskeder, få beskeder eller mange beskeder.

/bambi
 

DeletedUser235

Guest
Jeg har en lidt pudsig fejl. Jeg har lige lagt VP i et vidunder, da jeg var kommet af med mine VP viste indikatoren der tæller ned til næste VP 58+ min, selvom den viste 34 min. før jeg lagde VP ind.
Fejlen kunne ikke genskabes:)
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg ved ikke om der er ved denne opdatering eller det var ved den sidste.
Men før kunne vi se hvor mange point vi gik over den 10. kiste i turneringen, det kan vi ikke mere...
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at vi igen kan se hvor mange point vi laver i turneringen, efter at vi har lavet de 8000 point til den 10. kiste.
 

DeletedUser235

Guest
Ved mig står der nu altid at der er 100 nye beskeder i chatten når jeg logger ind i spillet - det værende sig om der i det hele taget er nogle nye beskeder, få beskeder eller mange beskeder.

/bambi
Fejlen med de 100 "nye" beskeder er løst, men nu virker chatten slet ikke:(
 

bambi

Active Member
Fejlen med de 100 "nye" beskeder er løst, men nu virker chatten slet ikke:(

Har nu stadig at der er 100 ulæste chat beskeder når jeg logger ind, men åbner jeg chat vinduet er det tomt/virker slet ikke.

/bambi
 

bambi

Active Member
Oplever i stadig problemer? Meldingen er at det burde køre igen.

Får stadig at vide, at jeg har 100 beskeder i chatten når jeg logger ind, men der er ikke 100 nye beskeder - nogle gange nogle nye beskeder og andre gange ikke nogen - f.eks. ved reload efter at være logget ind og nulstille antallet af beskeder i chatten og så laver en reload - 100 nye beskeder men der er ikke noget sket i chatten.

/who virker, men /w virker ikke som normalt - teksten står som om man har skrevet en normal besked, men laver man en reload er beskeden ikke i chatten og modtageren har godt nok fået den, men kan ikke se at det er en hviske besked.

Så, nej - det virker ikke korrekt endnu ;)

/bambi
 
Senest redigeret:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Chatten virker, men jeg kunne ikke besvare på SUPPORT da i lukkede linjen der før sagen var opklaret ??? :mad:

Det beklager jeg - Det var ikke af ond vilje, men efter at have testet et par gange via din konto uden at kunne genskabe problemer, kom jeg ikke videre af den sti og lukkede derfor sagen. Jeg er godt klar over at problemet som sådan ikke var låst. Det skulle jeg selvfølgelig have skrevet til dig.
 
Top