• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.56

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

DeletedUser461

Guest
Bliver fejlen med, at der står "100" ud for chatten hver gang jeg åbner spillet, selv om der ikke er nogle nye samtaler, rettet med denne opdatering?
 

bambi

Active Member
Bliver fejlen med, at der står "100" ud for chatten hver gang jeg åbner spillet, selv om der ikke er nogle nye samtaler, rettet med denne opdatering?

Opdateringen er lavet og har stadig fejlen med chatten :(

På plus siden, så har jeg da efterhånden fundet ud af at man nu kan spille Turneringerne på tablet/mobil - bare møg irriterende at få det at vide hver gang når man går ind i spillet og ikke har mulighed for at spille via tablet/mobil :mad:

/bambi
 

DeletedUser218

Guest
På plus siden, så har jeg da efterhånden fundet ud af at man nu kan spille Turneringerne på tablet/mobil - bare møg irriterende at få det at vide hver gang når man går ind i spillet og ikke har mulighed for at spille via tablet/mobil :mad:

Mit Elvenar app opdateret sig ikke automatisk, har du prøvet at gå ind på Appstore og se om du kan opdatere, dit spil der fra? har lige afprøvet turneringen og her virker det fint :)
 

bambi

Active Member
Mit Elvenar app opdateret sig ikke automatisk, har du prøvet at gå ind på Appstore og se om du kan opdatere, dit spil der fra? har lige afprøvet turneringen og her virker det fint :)
Spiller kun via computer, da jeg har en Windows telefon og ikke nogen tablet ;)

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
På plus siden, så har jeg da efterhånden fundet ud af at man nu kan spille Turneringerne på tablet/mobil - bare møg irriterende at få det at vide hver gang når man går ind i spillet og ikke har mulighed for at spille via tablet/mobil :mad:

/bambi

Jeg kan forstå du får beskeden flere gange? Hvor(når) kommer den frem på din skærm? Det skulle jo nødig være til gene for dig.
 

bambi

Active Member
Jeg kan forstå du får beskeden flere gange? Hvor(når) kommer den frem på din skærm? Det skulle jo nødig være til gene for dig.
Hej Galadan,

Fik beskeden hver gang jeg loggede ind i spillet i 1 eller 2 dage, så er ikke noget problem længere.

/bambi
 
Top