• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.59

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

DeletedUser367

Guest
Der synes at være opstået et problem efter opdateringen.
Jeg kan ikke åbne andres vidundere ..

Edit: Nåh, jeg kan se inde på support siden at problemet er registreret og at der arbejdes på det.
Måske det skulle sendes ud som en global meddelelse, før panikken sætter ind hehe
 

Silvertoe

Member
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
Helt ok, at der er kommet et grafisk interface til valg af de varer der ønskes byttet (omend det er ligegyldigt) - MEN ærgeligt, at man skal taste antallet ind igen, når man skifter vare-level (med mindre jeg gør noget forkert). Det kræver så uendelig mange klik at skulle handle 10.000 + - når man skifter. Når man nu går over til det grafiske kunne man måske forestille sig at der kunne være en "bar" - hvor man kunne scrolle henover og vælge antallet af varer - istedet for at skulle museklikke.
 

Eragon

Well-Known Member
Problemet med chatten er ikke løst, jeg oplever stadig, at jeg får samme besked 2 til 4 gange.... og nogle gange fryser chatten også, så jeg skal genstarte for at kunne skrive i den igen....
 

DeletedUser461

Guest
Jeg er enig med @Silvertoe. Det er irriterende, at antallet af varer ikke bliver gemt, når man skifter fra fx tier 1 til tier 2 varer. Synes også den forlængede tid, det tager at bruge grossisten nu, er irriterende. Før kunne man bare klikke flere gange på den vare, man ville købe. Nu kommer der en slags "load-billede" efter hvert klik. Håber på, at det bliver rettet, for som det er nu. synes jeg at den del af opdateringen, der omhandler Handelsmanden er en væsentlig forringelse.
 

DeletedUser367

Guest
Man behøver ikke klikke sig til antallet, man kan også skrive det.
Når man har valgt hvad man vil sælge, kan man vælge og ændre hvad man vil købe, uden at den nulstiller. Men i det øjeblik man sletter det man udbyder, sletter den antallet. Det ville være rart hvis, man man også kunne ændre det udbudte uden at antal nulstilles.
 
Top