• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.60

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

DeletedUser235

Guest
Stadig dobbelt posts på chatten- dog lidt mærkeligt, da jeg loggede ind var der IKKE dobbelt posts, de er først kommet til senere!!!
Men skønt at /who virker igen, stor ros for det :)

edit: efter nyt login, ingen dobbelt posts
 
Senest redigeret af en moderator:

bambi

Active Member
Tror ikke lige det er opdateringen i dag der har gjort det, men nok den forrige. Men for dælen hvor får jeg dog mange nye Velsignelser hele tiden - i hvert fald notifikationer om at jeg har fået nye, men der er bare ikke nogen. F.eks. er jeg lige logget ind i spillet og kan se at der skulle være noget nyt på mit lager og når jeg trykkede mig derind står der at jeg har hele 17 nye Velsignelser, men lader desværre ikke til at der er kommet nogle reelt på lager :(

Tænker derfor at notifikationer omkring nye Velsignelser er lidt for glad for at vise tidligere modtagne eller bare et forkert antal.

Prøvede lige at lave en reload - ingen notifikation på lageret, men når jeg klikker mig derind selv om jeg jo lige havde været inde og tjekke før - prøvede lige en reload mere og der er skisme stadig 17 nye Velsignelser tilgået lageret.

Hvis i ikke lige kan se at der er nogen fejl på notifikationen omkring antallet af nye Velsignelser, så vil jeg gerne have i tilføjer dem til mit lager - mens i tjekker skal jeg nok sørge for at lave en masse reloads :D

/bambi
 

DeletedUser

Guest
Hej

Hvis der fortsat er problemer med antallet af nye velsignelser, må du meget gerne fejlmelde det :) personligt har jeg ikke opdaget problemet efter opdateringen torsdag. men kan godt huske det så lidt spændende ud inden :)
 

bambi

Active Member
Hej

Hvis der fortsat er problemer med antallet af nye velsignelser, må du meget gerne fejlmelde det :) personligt har jeg ikke opdaget problemet efter opdateringen torsdag. men kan godt huske det så lidt spændende ud inden :)
Hej Khatar,

Er stadig sådan hos mig, så er fejlmeldt.

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg får stadig rigtig mange dobbelt / tre dobbelte ja nogle gange helt på til 5 dobbelt beskeder i chatten.

Når jeg logger ind, så er der kun en besked, men mens jeg sidder og spiller, så begynder min chat helt af sig selv, at gentage alt hvad er er skrevet, lidt efter synes den så lige, at jeg skal have alle beskeder endnu en gang....
 

bambi

Active Member
En anden ting, som jeg heller ikke lige ved om er kommet ved denne opdatering eller den er kommet tidligere.

Når man som f.eks. nu her med Broderskabets Eventyr har fået fat i en Trylleformular og lige man 100 varer af en eller anden type for lige at afslutte opgaven, så lægger man en handel op og er så heldig at en fra ens Broderskab kan tage den hurtigt.

Dette er jo ganske rart og man også se i Meddelelser, at den anden spiller har taget handlen, men den går ikke rigtigt igennem.

Tidligere kunne man så besøge Handelsmanden og så gik handlen igennem, men det hjælper ikke længere og så er man nød til at reloade spillet, hvilket er mega irriterende.

Kan det ikke laves, så handlerne registreres korrekt med det samme eller at man kan tvinge en "opdatering" igennem ved f.eks. at besøge Handelsmanden som tidligere?

/bambi
 

Tordhrano

Active Member
Enig: Hvis man kan give beskeden om at en handel er taget, må man også kunne opdatere varebeholdning og evt. opgaver.
Jeg har en enkelt gang oplevet at det hjalp at skifte til fanen med "Dine tilbud", men om det var en tilfældighed skal jeg ikke kunne sige.
 

DeletedUser461

Guest
Jeg ved ikke om det tæller som en verificering, men jeg har også fundet ud af, at "Sputnik's trick" er, hvad der skal til for "opdatere" ens beholdning af varer.
 

DeletedUser286

Guest
Ja Sputnik, det er en fornøjelse når vi kan bruge de små fejl i spillet til noget fornuftigt ;)

Og så vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige TAK!!! og give dig stor ros for det pæne sprog du bruger i denne tråd... :p
 
Top