• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.75

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

DeletedUser235

Guest
Værktøjs tips når man holder hen over bygninger er ikke ens opbygget i feltet "Nuværende produktion"
2019-03-21 (2).png
2019-03-21 (3).png
2019-03-21 (5).png


Men selvfølgeligt er det helt i orden hvis mine vidundre og andre bygninger blot fortsætter med at producere den næste omgang før den er blevet høstet:)
 

DeletedUser235

Guest
Nu svarer Kædebygninger, Forhistoriske Vidundere og værksteder ikke til det samme så de kan sammenlignes, der er for mange forskelle...:)
Du har helt ret i at bygningerne ikke er sammenlign-lige, men de to linier under "Nuværende produktion" er sammenlign-lige, vi har hidtil kun haft en linie i retning af:
produktion indtil nu/antal når produktionen er færdig
Hvad den øverste linie er der for, er mig en gåde og hvorfor bliver den nederste linie ikke vist ens for alle tre?
 

Tordhrano

Active Member
Det ser ud til at produktionsstatus vises lidt forskelligt afhængigt af om det er et vidunder (inkl. handelsmand), en bygning hvor produktionen startes manuelt (fabrik, værksted, pariserhjul) eller begivenhedsbygninger hvor produktionen starter af sig selv.
Den nuværende visning, som du har dokumenteret giver ikke meget mening for mig. Hvis der skal være forskel, ville det give mere mening for mig at skelne mellem bygninger, der kan høstes tidligt, og dem, der ikke kan. Så kunne der vises fremskridt i tal for dem, der kan høstes tidligt, og resten kunne bare vise den blå tidslinje.
 
Top