• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.99

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Sputnik

Active Member
Jeg har en lille negativ besked med denne opdatering.

Bredden under *EMNE* på email er blevet en del smaller så der skal laves kortere info end man før kunne.:(
Det virker til at der er taget ca. 30--35% af bredden, det ødelægger meget når der skal skrives et *emne*.:(

Dette ønsker jeg tilbage til det gamle..:)
.
.
 

Eltina

Active Member
Handelsmand, grossisten
Her er antal og beløb blevet meget større.
Jeg ved ikke om omkostninger pr vare er det samme.
Men når man køber nu er den første pris 10% af max der kan være i mønt beholdningen.
Synes det er en voldsom stigning.
Håber ikke der i en event kommer køb 12 gange (det har der været i en event) hos grossisten for det bliver så ikke samme dag det kan lade sig gøre.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Handelsmand, grossisten
Her er antal og beløb blevet meget større.
Jeg ved ikke om omkostninger pr vare er det samme.
Men når man køber nu er den første pris 10% af max der kan være i mønt beholdningen.
Synes det er en voldsom stigning.
Håber ikke der i en event kommer køb 12 gange (det har der været i en event) hos grossisten for det bliver så ikke samme dag det kan lade sig gøre.

Du kan læse om ændringen i opdateringsbeskrivelsen, som der er linket til i det oprindelige forslag. Du finder den også her: https://dk.forum.elvenar.com/index.php?threads/opdatering-til-version-1-99.1272/

Her bliver grossist-opgaver også nævnt.
 

Eltina

Active Member
I app
Tryk på broderskab flag
Fane oversigt

Så er det nye blå spir midt i broderskab teksten
Man kan nu kun se 3 liner af teksten
Er det ikke muligt at flytte den blå information under broderskab flaget ?
 
Top