• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fejl i app i forbindelse med Fønix event

DeletedUser540

Guest
Hej

Jeg er kun ca. 1 uge fra at bevæge mig fra "Orker og goblins" til "Elvere". Jeg ønsker derfor ikke at få nogen af de 3 hovedpræmier i Fønix eventen endnu, da dem jeg kan få om en uge er markant bedre.
Det er ikke noget problem når man spiller i browseren. hvis man trykker på det specielle event symbol, kommer man ind i en dialog hvor man kan veksle ekstrakt til fjer eller indløse de 3 hovedpræmier. Helt fint. Det tillod mig at vælge dagspræmier uden at indløse hovedpræmier.

Men for et par timer siden kom jeg til at trykke på eventknappen på min telefon. Ups - der kom en dialog der sagde at jeg nu havde indløst den første hovedpræmie. Yderst uheldigt og absolut ikke hvad jeg havde til hensigt.

Det er efter min opfattelse helt hen i vejret at hovedpræmien bliver indløst uden at jeg bliver spurgt. Når spillet er lavet så man skal tænke over hvornår man indløser, bør det også være lavet så man ikke kan komme til at indløse for tidligt ved en fejl. Det er lavet rigtig fornuftigt i browseren, men elendigt på mobilen.

Hilsen Kluelezz
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det er ikke noget dårligt bud Tordhrano kommer med der - Men jeg vil desuden tage din feedback med videre.
 

DeletedUser540

Guest
Tak. Jeg vil prøve support i morgen. Krydser fingre

God weekend Kluelezz
 
Top