• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fejl i Spejder Meget svær

DeletedUser346

Guest
og den røde ring omkring er alt for dominerende,den forstyrrer mig. Alle mine nye områder er markeret MEGET svær ?
 

DeletedUser64

Guest
Jeg kunne bedre lide da jeg kunne se hvor lang tid der var tilbage før jeg kunne sende spejderne afsted, nu skal jeg lede efter hvor de er på vej hen for at se det.
 

DeletedUser235

Guest
og den røde ring omkring er alt for dominerende,den forstyrrer mig. Alle mine nye områder er markeret MEGET svær ?
Det lyder som om at du bør tage den lidt med ro indtil du har udforsket en opgradering af gruppe størrelse( to måske) eller avancerede spejdere:)
 

DeletedUser235

Guest
Jeg kunne bedre lide da jeg kunne se hvor lang tid der var tilbage før jeg kunne sende spejderne afsted, nu skal jeg lede efter hvor de er på vej hen for at se det.
Det behøver du da ikke, når du er på kortet holder du bare markøren over den lille gule kikkert så kan du se hvor lang tid der er tilbage før han er hjemme igen, hvis du klikker på den lille gule kikkert kommer du ud til det område hvor spejderen er(er kikkerten ikke gul men grå er spejderen hjemme).
 

bambi

Active Member
Det lyder som om at du bør tage den lidt med ro indtil du har udforsket en opgradering af gruppe størrelse( to måske) eller avancerede spejdere:)
Sådan er det jo ikke helt længere - korrekt det er dyrt at nå ud i disse Provinser - både i Mønter og Forsyninger/Soldater, men InnoGames har jo lidt ændret mening omkring dette med at være kommet for langt ud i Provinserne. Der er jo flere Forhistoriske Vidundere, som efter balanceringen giver bonus efter hvor mange gennemførte Provinser man har, så lige pludselig er det en god ting at have mange Provinser igen - stadig dyrt, men en fordel ;)

/bambi
 

DeletedUser235

Guest
Sådan er det jo ikke helt længere - korrekt det er dyrt at nå ud i disse Provinser - både i Mønter og Forsyninger/Soldater, men InnoGames har jo lidt ændret mening omkring dette med at være kommet for langt ud i Provinserne. Der er jo flere Forhistoriske Vidundere, som efter balanceringen giver bonus efter hvor mange gennemførte Provinser man har, så lige pludselig er det en god ting at have mange Provinser igen - stadig dyrt, men en fordel ;)

/bambi
Du glemte handelsmanden i level 2 :)
Tror stadig at de prøver at holde os lidt tilbage, om ikke andet sætter kravet om Orker begrænsninger for en del spillere der er kommet lidt for langt ud på kortet uden at have udviklingen med. Men ellers har du helt ret, man skal ikke holde sig tilbage på kortet:)
 

bambi

Active Member
Du glemte handelsmanden i level 2 :)
Tror stadig at de prøver at holde os lidt tilbage, om ikke andet sætter kravet om Orker begrænsninger for en del spillere der er kommet lidt for langt ud på kortet uden at have udviklingen med. Men ellers har du helt ret, man skal ikke holde sig tilbage på kortet:)
Du har da fuldstændig ret - den Guddommelige Frøproduktion ved Handelsmanden giver også ekstra ved gennemførte Provinser. Tror altså InnoGames har en skjult dagsorden med at Provinserne tæller ind flere steder :cool:

Men er bestemt også ganske korrekt, at "mindre" spillere nemt kan blive fanget i begrænsningen med Orker til forhandlinger, når man ikke engang kan producere Orker endnu - begriber stadig ikke at de har lavet denne begrænsning - fint nok at bruge Orker til forhandlinger, men ikke før man har forsket i det.

/bambi
 

DeletedUser291

Guest
spillet fryser også bare man går på forum eller wiki . det er meget irreterende at skal lukke siden helt ned og starte for fra flere gange hverdag .
 

DeletedUser

Guest
Hej

Er dette med spejderen fortsat et problem? i så fald vil jeg meget gerne høre om det :)
 

DeletedUser235

Guest
Jeg kan ikke se det nu, så med mindre at det er browser baseret, er det løst:)
 
Top