• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

FEJL I TURNERINGER

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi oplever i øjeblikket en fejl i turneringerne hvor spillerne ikke får deres præmier. Den er netop blevet opdaget, og vi arbejder på at løse den.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Indtil videre afventer jeg yderligere information fra udviklerne og anbefaler at i venter med at spille yderligere i turneringerne.
 

DeletedUser235

Guest
Ville det ikke være en ide at rulle turneringen tilbage til problemerne er løst, for det ser ud til at der er flere problemer:
  • Man får ikke de turneringspoint der står(man får flere)
  • Man får ikke de videnspoint i præmie(fik runer i første runde).
  • Enhederne man skal kæmpe mod er næsten dobbelt så store som de plejer i første runde.
  • Når jeg kigger på de provinser jeg har været inde i, har jeg fået 0 point og selvom at jeg er den eneste der er inde har jeg allerede nået 2. kiste i alle provinser og ligger nr. 1 med over 9000 point efter 7 provinser i første runde(hvordan 7 x 0 kan blive over 9000 må jeg vist tale med en matematik kyndig om)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi slår den igangværende turnering fra på alle markeder. Vi vil i morgen ordne problemet og slå turneringer til igen, og forlænge deadlinen bagefter. Vi beklager besværet, men det var den mest optimale løsning i øjeblikket.
 

DeletedUser277

Guest
Det lyder godt. Var ved at falde ned af stolen, da jeg så dit resultat kvgg :confused:
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi regner med at genstarte turneringen i morgen sammen med opdateringen, da de to ting hører sammen.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
En officiel udmelding, selvom de fleste af jer nok har opdaget det:

Som i ved løb vi i tirsdags ind i nogen problemer med den nystartede krystal-turnering og vi blev nødt til at lukke helt ned for turneringen efter knap en times forløb. Desværre var det umuligt at genskabe alle de nødvendige data for at fortsætte turneringen, så for at give alle en fair chance for at deltage har vi genstartet den forfra i løbet af i dag. Vi er klar over at dette er irriterende for dem som allerede er begyndt at spille, og vi har derfor refunderet de diamanter som spillere har brugt på turneringen i den tid den var aktiv, som givet alle der nåede at deltage i turneringen 4 "forsyningernes styrke"-formularer. Vi håber de kan hjælpe til at indsamle ressourcer til at deltage forfra lidt hurtigere, så alle kan være med på lige fod.

For at det skal være fair for alle har vi forlænget turneringen med to dage, så den slutter mandag aften på samme tid som den normalt ville være sluttet lørdag.

Vi beklager meget det ekstra besvær det har givet, og håber alle kan være med i turneringen så meget som de ønsker. Tak for jeres tålmodighed mens vi arbejdede på at løse disse problemer!

Og lad så turneringen gå ordentligt i gang!
 
Top