• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Forhåndsvisning af kamp området

bambi

Active Member
Hejsa,

Jeg ved at dette har været foreslået før, men har ikke kunnet finde det igen, så bliver lige en ny tråd i stedet.

Når man skal i gang med et møde/kamp kunne det så ikke være muligt at få en forhåndsvisning af hvordan kamp området ser ud?

Efter Turneringerne er kommet (uha, lyder nu som en gammel spiller der var med inden Turneringerne kom ;)) tager jeg faktisk altid kampene på auto eller forhandler mig frem, men selv om man skulle tage kampene manuelt ville det være ganske rart at kunne se hvordan kampområdet ser ud.

Det er efterhånden sket en del gange for mig i Turneringen, at man skal i gang med et møde og f.eks. møder 6-7 modstandere og der er kun en af dem som en type af mine enheder ikke er bedre end, så det logiske er selvfølgelig at fylde op med denne type soldater, da en en modstander ud af disse 6-7 stykker ikke burde kunne smadre mig - men, jo jo nogle gange mister jeg så lige pludselig næsten alle mine soldater eller taber .. her må det da være pga. kampområdet og min evt. manglende mulighed for at kunne komme frem til modstanderen der må gøre forskellen ellers vil jeg mene der må være noget galt med selve kamp systemet.

Anyways - synes det er alt for tidskrævende at skulle sætte tropper op og starte en manuel kamp for så evt. at skulle tilbage og sætte sine tropper op på en anden måde og ender der for tit med at blive irriteret over hvor dårligt kamp systemet egentlig er og at man bare lige pludselig mister en masse tropper uden der skulle være en umiddelbar grund til det (da man jo ikke kan se hvordan kampområdet ser ud og kun har troppernes stats at gå ud fra) .. tjaa, så forhandler man sig lige pludselig igennem en masse møder fordi man bare ikke stoler på "l o r t e t" længere.

Så pretty please - kan vi ikke få en forhåndsvisning af kampområdet?? :D

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg er meget enig med Bambi.

Det vil være en stor hjælp at vi kan se det område, som vi skal til at kæmpe i. Det er ikke kun for at gøre det lettere for os, men mest af alt for at gøre det sjovere at kæmpe.

normalt så sender man jeg ikke sine soldater i kamp uden at kende området...
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Over en uge gået siden jeg lavede denne tråd og endnu en Turnering, hvor jeg ender med at brænde alt for mange resourcer af i forhold til hvad der burde være nødvendigt fordi man lige pludselig i 2-3 Provinser oplever dette nogle gange og bliver så irriteret over hvordan h...... det kan være, at der bare bliver forhandlet igen igen.

Må indrømme at det faktisk er ved at være så irriterende at lysten til spillet bliver dårligere og dårligere og ved jo allerede at der venter en ny Turnering på tirsdag - ja, for slet ikke at nævne Provinserne på vej til den næste Provinsudvidelse, selv om det sjældent kan betale sig at kæmpe der fordi man er for langt ude ...

Så endnu engang, PRETTY PLEASE - kan vi ikke få en forhåndsvisning af kampområdet eller i det mindste en respons i første omgang?!?!?! o_O (havde jo også andre ting jeg foreslog eller tog op igen for en uges tid siden og ingen respons på nogen af dem :()

/bambi
 

DeletedUser235

Guest
Hejsa,

Jeg ved at dette har været foreslået før, men har ikke kunnet finde det igen, så bliver lige en ny tråd i stedet.

Når man skal i gang med et møde/kamp kunne det så ikke være muligt at få en forhåndsvisning af hvordan kamp området ser ud?

Efter Turneringerne er kommet (uha, lyder nu som en gammel spiller der var med inden Turneringerne kom ;)) tager jeg faktisk altid kampene på auto eller forhandler mig frem, men selv om man skulle tage kampene manuelt ville det være ganske rart at kunne se hvordan kampområdet ser ud.

Det er efterhånden sket en del gange for mig i Turneringen, at man skal i gang med et møde og f.eks. møder 6-7 modstandere og der er kun en af dem som en type af mine enheder ikke er bedre end, så det logiske er selvfølgelig at fylde op med denne type soldater, da en en modstander ud af disse 6-7 stykker ikke burde kunne smadre mig - men, jo jo nogle gange mister jeg så lige pludselig næsten alle mine soldater eller taber .. her må det da være pga. kampområdet og min evt. manglende mulighed for at kunne komme frem til modstanderen der må gøre forskellen ellers vil jeg mene der må være noget galt med selve kamp systemet.

Anyways - synes det er alt for tidskrævende at skulle sætte tropper op og starte en manuel kamp for så evt. at skulle tilbage og sætte sine tropper op på en anden måde og ender der for tit med at blive irriteret over hvor dårligt kamp systemet egentlig er og at man bare lige pludselig mister en masse tropper uden der skulle være en umiddelbar grund til det (da man jo ikke kan se hvordan kampområdet ser ud og kun har troppernes stats at gå ud fra) .. tjaa, så forhandler man sig lige pludselig igennem en masse møder fordi man bare ikke stoler på "l o r t e t" længere.

Så pretty please - kan vi ikke få en forhåndsvisning af kampområdet?? :D

/bambi
Hvis du igen oplever at du mister alle dine enheder i en ellers "sikker" kamp, så prøv at lave samme opsætning af dine enheder en gang til og tryk kamp i stedet for auto, når kampen starter klikker du på det lille sværd oppe over flaget til at trække sig, så kæmper den automatisk men du kan se hvad der sker. Jeg har før oplevet at en Ent stort set ikke nåede i kamp fordi den kun gik frem og tilbage nede bagved:) Du mister sikkert alle dine enheder igen, men det ser lidt sjovt ud:)
 
Top